Reset Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Hei, er det noen her som vet hva det koster å leie lånke banen i trøndelag? Er en liten bilklubb som vil leie banen en dag, lukket arangement! håper noen vet
bmwkizn Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Sorry O.T. Men hvorfor ikke leie frøyabanen isteden? Mye bedre bane.
Reset Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Skrevet Juli 18, 2010 Vi er en gjeng som aldri har kjørt på bane før Har snakket med frøya, dem skulle ha 13 på en uke dag, å 24 på en helge dag. midt i uka er uaktuelt, pga er ca 5 timer å kjøre en veg! Pluss at det er kansje lettere å få med seg folk oppover til lånke, for da kan man ta en "trondheimstur" i samme slengen:)
ESveen Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Vi leier Lånke to ganger i året gjennom BMW CCN. Men i år har vi ikke leid banen enda, da den gjennomgår oppgraderinger. Ang. pris ble jeg veldig usikker på hva vi betalte sist, men ring daglig leder å snakk med henne om dette. Daglig leder Kari Stamnes Mobil: 917 50 026
mrmpower Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 har kjørt på lånkebanen en gang. ALDRI mer! ikke vits å kjøre med lavere bil, for det humper noe jævli der, ujevnt, fikk en ufrivlig hvalsing den dagen passer bra for en høg volvo med 100% sperre, eller øvelse for mopedister
Reset Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 ca 12.000, da må jeg tilføye at jeg spurte om pris for ett lite lukket arangement med ikke så mange bilene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå