Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
fort å gæli :)

zm2n01rzoh05o5c9k0rq.jpg

prøvde noen andre felger også

k04qgoeftw7myp6qlmlc.jpg

TAKK :D flink du :-)

Ble ikke feil med AC felgene men .....litt usikker .

ikke dum den siste heller nei ... men vi tro at disse kan vre en god match :wink:

6ts5wms2xzfxsg1z16zk.jpg

Skrevet
Ikke tenk på det. De på det siste bilde er jo knall kule.

ja men... syntes de er litt for 1997 liksom på den bilen ... er klar over at LM er eldre men alikevel et mere tidløst design ..min mening da ..

AC hjula koster ca 85K :crazy: med dekk i utsalg , men vi har et sett litt brukt fra M3 vår som jeg håper å kunne kjøpe event ...

men 20" skal det være ja ;-)

Skrevet

Ja er ikke lett å bestemme seg. Men regner med at du har tilgang på en del hjul, slik at du kan prøve ut på bilen etter lakk? Regner med det blir litt lettere da :)

Skrevet

Synes det var pent med ACS felgene, hvis du skal ha 20" er vel ikke LM det letteste å oppdrive? Får man ikke de bare i max 19"?

Skrevet
Synes det var pent med ACS felgene, hvis du skal ha 20" er vel ikke LM det letteste å oppdrive? Får man ikke de bare i max 19"?

Spørs hva man bestiller i fra fabrikken ;)

Skrevet

Ja , er nok lettere å se med lakk på :wink: Men greier ikke å lippe tanken på det heller ,, alltid gromt med felg ++

AC ser veldig cleant ut da , men kansje ikke så rått på en måte...?

BBS LM er kun laget i 19" så langt , men kan jo håpe på det ordner seg med 20" etterhvert .

20" er et must mener jeg på denna bilen .

Ellers så har jeg montert motor ja , og div rundt den , venter på ny turbo og BMW performance intercooler så jeg kan montere hele kjølepakka ++ (frontstykke ) SÅ SKAL DE BLI LAKK 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...