Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt sånn full fart bilder her nå fått hekta på litt deler , så neste nå er å lage 100% åpninger .... Skal jo ikke se ut som det er gjort etterpå heller da .

Blir ganske spes med denne fargen gitt ...hmm spent på å få lakk på alt gitt. :mrgreen:

itgf3qe8t7ao780zvj6y.jpg

gk2epc671qc9gjtiupbl.jpg

i4mo4rsddfnm8zpudmw7.jpg

rur5c918kx3iub3qdzsc.jpg

ahnbk9mjfusfojcn6vui.jpg

eynp3wnsx7xbod3bk3gn.jpg

Skrevet
Makan til jobbing da. :applause:

Ja tar på også ...

Nå neste E-46 M3 bygg yngve så må det bli Frozen gray .... Tør du ..

Tipper på det hadde blig gromt på E-46 , med litt runde former osv ..hehe

Skrevet

Kommer til å bli en utrolig spesiell E92 320d med M3 looken og fargen :D Bare husk at du ikke må polere den, da blir den "Shiny Grey" og ikke "Frozen Grey" :wink:

Kult å følge med på prosjektene dine :applause:

Skrevet

Har hatt den fargen i bak hodet en stund ja. Bare få solgt de bilene jeg har, så skal du ikke se bort i fra flere biler med denne fargen.

Skrevet
Kommer til å bli en utrolig spesiell E92 320d med M3 looken og fargen :D Bare husk at du ikke må polere den, da blir den "Shiny Grey" og ikke "Frozen Grey" :wink:

Swissvax har en serie som heter Opaque, som er voks og lakkrens ment for biler med matt farge ;)

Skrevet

Ser virkelig bra ut dette Morgan! Hva har du tenkt å stappe nedi luftinntaka i panseret? Luftinntaket på passasjersiden er vell bare til pynt på den originale M3'en mener jeg, var kunn ett av hullene det ble dradd luft ifra.. :)

Skrevet

Kult å følge med på prosjektene dine :applause:

ja , er litt spes slik , BMW har utviklet flere bilpleie produkter spes for denne fargen men denne krever mer en annen vanlig lakk .f.eks

Skrevet
Ser virkelig bra ut dette Morgan! Hva har du tenkt å stappe nedi luftinntaka i panseret? Luftinntaket på passasjersiden er vell bare til pynt på den originale M3'en mener jeg, var kunn ett av hullene det ble dradd luft ifra.. :)

Se om vi ikke finner ei damestrømpe e.l vel ...hehe

Blir nok blendet bare tenker j :-)

Skrevet

Damestrømpebukse fungerte fint i mopedtia som luftfilter 8) (måtte bytte hver dag)

Edit : Flott at du promoterer bilen din på andre forum utenom norge, imponerende engelsk-kunnskaper på deg også! :applause:

Skrevet
Har du planer om å beholden den eksosen? evt en annen M3-look eksos?

Jeg ville montert 335i eksos! Syntes det ser skikkelig tøft ut! :)

må nok bli M3 eksos på denna gitt ,... 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...