Morgan GS Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Litt sånn full fart bilder her nå fått hekta på litt deler , så neste nå er å lage 100% åpninger .... Skal jo ikke se ut som det er gjort etterpå heller da . Blir ganske spes med denne fargen gitt ...hmm spent på å få lakk på alt gitt.
Morgan GS Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Makan til jobbing da. Ja tar på også ... Nå neste E-46 M3 bygg yngve så må det bli Frozen gray .... Tør du .. Tipper på det hadde blig gromt på E-46 , med litt runde former osv ..hehe
Morten1989 Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Trondhjem en plass ... der omkring:-) Det var det jeg trodde ja. Er en kompis av meg som har den
bmwZ Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Kommer til å bli en utrolig spesiell E92 320d med M3 looken og fargen Bare husk at du ikke må polere den, da blir den "Shiny Grey" og ikke "Frozen Grey" Kult å følge med på prosjektene dine
M3 Yngve Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Har hatt den fargen i bak hodet en stund ja. Bare få solgt de bilene jeg har, så skal du ikke se bort i fra flere biler med denne fargen.
Mikael-B Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Kommer til å bli en utrolig spesiell E92 320d med M3 looken og fargen Bare husk at du ikke må polere den, da blir den "Shiny Grey" og ikke "Frozen Grey" Swissvax har en serie som heter Opaque, som er voks og lakkrens ment for biler med matt farge
Eksos Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Ser virkelig bra ut dette Morgan! Hva har du tenkt å stappe nedi luftinntaka i panseret? Luftinntaket på passasjersiden er vell bare til pynt på den originale M3'en mener jeg, var kunn ett av hullene det ble dradd luft ifra..
Morgan GS Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Kommer til å bli en utrolig spesiell E92 320d med M3 looken og fargen Bare husk at du ikke må polere den, da blir den "Shiny Grey" og ikke "Frozen Grey" Kult å følge med på prosjektene dine ja , er litt spes slik , BMW har utviklet flere bilpleie produkter spes for denne fargen men denne krever mer en annen vanlig lakk .f.eks
Morgan GS Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Ser virkelig bra ut dette Morgan! Hva har du tenkt å stappe nedi luftinntaka i panseret? Luftinntaket på passasjersiden er vell bare til pynt på den originale M3'en mener jeg, var kunn ett av hullene det ble dradd luft ifra.. Se om vi ikke finner ei damestrømpe e.l vel ...hehe Blir nok blendet bare tenker j
Eksos Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Damestrømpebukse fungerte fint i mopedtia som luftfilter (måtte bytte hver dag) Edit : Flott at du promoterer bilen din på andre forum utenom norge, imponerende engelsk-kunnskaper på deg også!
Superbeetle Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Har du planer om å beholden den eksosen? evt en annen M3-look eksos? Jeg ville montert 335i eksos! Syntes det ser skikkelig tøft ut!
Morgan GS Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Har du planer om å beholden den eksosen? evt en annen M3-look eksos?Jeg ville montert 335i eksos! Syntes det ser skikkelig tøft ut! må nok bli M3 eksos på denna gitt ,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå