bmwkizn Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 ferdig med bilen snart eller? synes du er så treig til å montere bere å komme det , skal du få skru ting tar tid med 4 koner og 14 unger ...lol Jasså, så det er bigamibimmer du bygger?
Morgan GS Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 hehe tja, 1 kone å tre små kan føles som .... ihvertfall de små hehe. Hadde jeg nå kunne putta inn det som var der så hadde det gått raskere men -- - ny hatthylle med el.rullgardin = etermonteringskitt -facelift lykter = moduler kabler ++ -inuvidual stereo = masse kabler og ting ikke jeg skjønner -El stoler med minne = kabler og ombygging siden org er manuelle -sladre speil med auto dim = ombygg om det går .. ++++ Alt dette setter en stopper på og putte ting rett in kan du si ...hehe Skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan la de være som det er .... hmm MEN det er jo ikke så gøy ..
M3 Yngve Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 Tror jeg har noe forsterkere eller noen rare bokser, som var til annlegget. Trenger du de?N
Morgan GS Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 Tror jeg har noe forsterkere eller noen rare bokser, som var til annlegget. Trenger du de?N ja om du har det så klart det ..) men trodde kansje det var nok med høyt og forsterkere der ...men hvem vet mad dagen dr... biler .
Morgan GS Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 Da er motoren startet opp , samt montert in div inn vendig interiør . og tecktylert fremre hjulhus inv bakskjermer facelift lyktene går ikke på M3 fronten uten større mod , så da blir det ikke LCI lykter der , jeg vil ha M3 front og ikke en som er for mye moddet
Eksos Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Faceliftlyktene er jo ikke like pene heller, så det er jo like greit E92 må vere den eneste bilen bmw har produsert der facelift versjonen er styggere enn pre-facelift..
Morgan GS Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 Faceliftlyktene er jo ikke like pene heller, så det er jo like greit E92 må vere den eneste bilen bmw har produsert der facelift versjonen er styggere enn pre-facelift.. kan på en måte være enig med deg der , er ikke noe fan av det gulhvite plast dekslet som ligger inne i lyktene ... lyktesenker på en dårlig måte
stiffmaister Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 hm ska tru kem d e sin den e30 som står attme???
Morgan GS Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 hm ska tru kem d e sin den e30 som står attme??? trur det er som skal hugges eller noe ...hehe ,, mr knukk å knikk
Morgan GS Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 måtte bare prøvemontere carbon takplata og bakfanger`n skjekk åpningen mellom bakskjerm og fangern akkurat som jeg liker det
Jørgen Lie Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Går riktig vei dette, Morgan Skal bli artig å se den ferdig
Morgan GS Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 takk takk blir vel å hente bilen ,å få den hjem idag..
Morgan GS Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 Nå er det kun framsetene og taktrekket igjen å montere invendig , så da er neste steg utvendig lakk ...juhuu trur dere j gleder meg el...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå