bayerne34 Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Så vindunderet stå innom vindua i butikken når jeg var innom hjemme i Bud her om dagen, holdt på å kjøre av veien.. Dette blir rått, og med 320d som drar skinnet av både pølsa og en "gammel" m3! Rett og slett konge, full credz!
winchester Skrevet November 30, 2010 Skrevet November 30, 2010 Skal ikke dekorere bilen med fullt av dekaler av Morgan da?
Morgan GS Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Skrevet Desember 1, 2010 Som trollmannen fra OZ må være han som ok dette bilde det da ..hehe Skal ikke dekorere bilen med fullt av dekaler av Morgan da? ehh trukke det nei ..
Morgan GS Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Nå kommer det snart mere deler ..i carbon ++ Er vel ikke noen som ville prøve å putte på BBS LM i 20" på bilen min i photoshop ???? please hehe Det kommer 20" slike til oss neste år ..juhuu på dette bildet ? liker best den til Høyre
Morgan GS Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 Ja det er den jeg tenker på også om noen greier å putte den på bilen
Lars89 Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Må bare gratulere med nok et sinnsykt pent og gjennomført bygge. God reklame for GS dette LM i 20 sier du? Med E46 innpress også?
e30 tommis Skrevet Desember 14, 2010 Skrevet Desember 14, 2010 fant noen bildet som kansje kan være til hjelp var ikke den rette fargen på bilen da men må bare si jeg elsker bilen din
Morgan GS Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Skrevet Desember 20, 2010 Grom den men likt å sett med LM og grått senter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå