Soleim Skrevet Juni 3, 2011 Skrevet Juni 3, 2011 Meget pen skute! De ACS felgene er en soleklar vinner fremfor Hypertrack, spør du meg hvertfall
thomaspeck Skrevet Juni 12, 2011 Skrevet Juni 12, 2011 Da har jeg skummet meg igjennom. Veldig fin bil. Men lurer på hvordan går det med det motor dekselet du skulle tilpasse? Har du bilder av det hvis du har montert det?
Morgan GS Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Hvor mye går denne for da? kommer snart ut på finn.no Vil nok koste mer en en vanlig E-92 som er fullspekket med utstyr . kan jo starte med felgene og baklyktene så er bare det.. ikke så langt fra hundre K . Rundt 600 tenker jeg . høres kansje mye ut for noen men dette er ikke så billig jobb og få gjort . bilen har gått 35000 km og er vel den eneste som er ombygd slik så langt .
Morgan GS Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Da har jeg skummet meg igjennom.Veldig fin bil. Men lurer på hvordan går det med det motor dekselet du skulle tilpasse? Har du bilder av det hvis du har montert det? ligger bak i bilen ..må lage et par brakketter så er det ok ....tatt vekk v8 merket og skal sette in 2.0 istedenfor ...hehe men M-merket skal få stå for litt M bil vil jeg da si det er.
M3 Yngve Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Å hva skal du til med når denne er solgt da ? Får kansje få ferdig de jeenke bilene du har også ?
Morgan GS Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 hehe....blir trist når det kommer 20 kvm med stål brølenes forbi Yngve ...hehe Skal bytte hus sjø..
Evenol Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Da har jeg skummet meg igjennom.Veldig fin bil. Men lurer på hvordan går det med det motor dekselet du skulle tilpasse? Har du bilder av det hvis du har montert det? men M-merket skal få stå for litt M bil vil jeg da si det er. Det blir nok aldri en såkalt "M-bil", uansett hvor mye man ettermonterer.
Morgan GS Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 Da har jeg skummet meg igjennom.Veldig fin bil. Men lurer på hvordan går det med det motor dekselet du skulle tilpasse? Har du bilder av det hvis du har montert det? men M-merket skal få stå for litt M bil vil jeg da si det er. Det blir nok aldri en såkalt "M-bil", uansett hvor mye man ettermonterer. er jo org en M-te.. doning da ...men du verden så mange som jeg lurer...hehe
Torek Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Kunne veldig gjerne ha tenkt meg denne her. Helt rå bil!!
Oddey Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 utrolig stilig bil, må si det, du kan det du driver med må jeg si =)
sladjan Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Denne bilen er bare uber grom, men syns 600k var litt mye penger! Selv om de koster å bygge sånt.
Morgan GS Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Denne bilen er bare uber grom, men syns 600k var litt mye penger! Selv om de koster å bygge sånt. jeg vil vel heller si du får utrolig mye for 200k ekstra når felgpakka koster 85000 .- bare men det er øyet som ser så klart . så har man jo noe som ingen andre har også samt rimelig i bruk og koster ikke 70000.- i forsikring i året heller ...hehe skal du ha en grom 320d fra 08 med M-pakke ++++ så koster det fort 400 + det også. men time vil show
knut_olestad Skrevet Juni 15, 2011 Skrevet Juni 15, 2011 Vel, jeg hadde heller kjøpt denne enn å prøve bygge en lik en selv
Morgan GS Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Skrevet Juni 15, 2011 utrolig stilig bil, må si det, du kan det du driver med må jeg si =) takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå