liffi Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 at du Aldri i verden kan få 15k for et M5 interiør! Hvor har du hørt at det er verdt den prisen??! hvis et M5 interiør er verdt så mye om dagen, skal jeg selge mitt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 at du Aldri i verden kan få 15k for et M5 interiør!Hvor har du hørt at det er verdt den prisen??! hvis et M5 interiør er verdt så mye om dagen, skal jeg selge mitt:D Er tilbytt det alt, men selger ikke det uten at jeg får igjen et brukt interiør som passer inn i min... Gidder liksom ikke sitte på "ramma" å kjøre bil... Så er bare å legge det for salg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet August 8, 2010 Forfatter Share Skrevet August 8, 2010 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 er det fabrikk nytt det intriøret? syntes det hørtes ganske mye ut for m5 int. ? men du er jo meget heldig hvis du får 15 gratis bump fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 hvis du har blitt tilbudt det, å ikke du vill selge, kan du be han ringe meg, så får han mitt for 10:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 Går for 25.000,- ved rask avgjørelse. Må bort da jeg siter med en ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olaaarv Skrevet August 10, 2010 Share Skrevet August 10, 2010 kjøpte ikke du denne bilen i juni for rundt 19k? hva er det som gjør at den plutteslig er verdt så mye mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet August 10, 2010 Forfatter Share Skrevet August 10, 2010 kjøpte ikke du denne bilen i juni for rundt 19k? hva er det som gjør at den plutteslig er verdt så mye mer? Jeg betalte noe mer en det og har byttet mye slitedeler. Derfor er prisen noe høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rainbow6 Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 SKAL BORT... Kom med bud, ellers går den i pressa.... Bilen er helt ok men jeg har skaffet meg nye å har ikke plass til den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 spiker?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 2 Tusen:) 500 mer en det huggern vill gi for den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Jeg syns det ser ut så det blitt tatt bakfanger, dører, bagasjeluke, grill, skjemer og interiør fra en M5 i fargen plommerød og satt den på en original svart 520. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå