e30 1986 Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 hei må bare si jeg er ny på Bimmers.. kjøpte just en e30 318ic. eu godkjent til sep 2012 støken vil jeg si. lurte litt på ny styling, noen som vet noe som er fint på e30?? eventuelt internettside?? på forhånd takker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Hold den clean, det er finest og øker mest i verdi. Bruk altså bmw sin org M tech elr no sånt. Det slår ikke feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Edit: akk denne var feilpost.. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 1986 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 bmw sin org M tech elr no sånt hvor får jeg kjøp dette?? takk for svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Du kan prøve på koed.no under brukte deler. Kanskje de har noe, men sjansen er større å få tak i på bruktmarkedet. Sjekk f.eks. under "BMW deler til salgs" her på forumet. Er en del som høgger bilene sine, + at du får den rimeligere fra privatpersoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 enig med skrotenissen, hold den clean og ikke fall for fristelsen med å kjøpe noe voldsomt stylingkit. bruk pengene på å få bilen strøken og fin. vet ikke hvordan bilen din ser ut, men en oppskrift som aldri slår feil er: -senk bilen enda litt mer enn du har planlagt -spar opp, og bruk minst dobbelt så mye penger på felger enn du har planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 1986 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 AutoDB-kode: 1146265 her er min nye bil.. annonsen er ikkje blitt slettet ennå.. den er foresten eu godkjent til september 2012 ikke 2011 som står i annonsen .. ikke rust i det hele tatt heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Senk den enda litt mer og sett på svarte nyrer, så blir den fin vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 1986 Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 svarte nyrer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Se på grillen. den røde har crome nyrer og den hvite og den sorte har sorte nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Tar meg friheten til å legge ut et par av bildene Jeg liker preface E30 best med kromfangere, originale(evt startec) lykter og evt mtech 1. Ikke vits å prøve å gjøre bilen nyere enn den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Ellers har gsbildeler.no M-tech styling til E30 det er der jeg skal kjøpe ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå