Endre87 Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Jeg har ett problem med min 2002 320d, når bilen står lenge på tomgang eller er kald, så kommer det noe jevli med grå røyk ut av eksosen. Bilen drikker ikke olje eller vann, og tror ikke det er turbo'en som er gåen. Noen som har noen forslag til feil?
mujaffas Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Jeg har ett problem med min 2002 320d, når bilen står lenge på tomgang eller er kald, så kommer det noe jevli med grå røyk ut av eksosen. Bilen drikker ikke olje eller vann, og tror ikke det er turbo'en som er gåen.Noen som har noen forslag til feil? Hva lukter det?
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Få bytta veivhusventilasjonen så fort som mulig så tror jeg du skal være i mål.
Hauso Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 synes de fleste dieselbiler ryker en del jeg. Når man ligger bak en, og den plutselig gir på, så kommer det jo jævlig med røyk i forhold til en bensinbil..
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 Men det skal ikke kommer røyk når den står på tomgang. Det at mange dieselbiler sprøyter ut masse svartrøyk når de gir på er enten at de er chippet eller så daukjørt at alt er kokset igjen.
Otis Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Grå røyk er helt normalt, ihvertfall etter lang tids tomgang, og spesielt på vinteren. Det er bare vanndamp som dannes i eksosanlegget, litt turtall og dette forsvinner av seg selv.
Endre87 Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 Ja litt grå røyk er normalt, men ikke en sky av røyk lenge etter du har startet å kjøre BMW 2002 Fredrik skal prøve å bytte veivhusventilasjonen, GS mente det kunne vere feilen også, så får man bare prøve, takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå