kevin1982 Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Hei. jeg lurer på om noen her har noen svarte/grå sport seter til E46 sedan, som de vil selge. jeg er mest ute etter sjåfør sete. hvis dere vet om noen steder hvor jeg kan leite så tar jeg i mot sånne råd også. har sett på finn, bruktbildeler.com og ebay. men har ikke funnet noe. gi meg tilbake melding er dere snille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Har mørkegrå sportstoler til coupe. passer i sedan, men du får ett ekstra håndtak på siden av stolen da. Det er i stoff, vet ikke hva det er du leter etter jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevin1982 Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Har mørkegrå sportstoler til coupe. passer i sedan, men du får ett ekstra håndtak på siden av stolen da. Det er i stoff, vet ikke hva det er du leter etter jeg? har du bilder av stolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå