H_c Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 Skal ta noen nye bilder i dag, og så ligger den ute noen dager til, forvinner den ikke da så tar jeg en pause i salget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 er en fin bil til en VELDIG lav penge...skjønner ikke hvorfor den enda ikke ersolgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 ikke jeg heller egentlig... men vet det er mange som ikke er helt komfortable med fargen på interiøret.. jeg syns det passer utmerket til bilen, og om en plendt skulle hatt sort skinn så koster dette rett over 10.000kr på ebay. det ligger fem sett til salgs nå iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Jeg liker interiøret i denne Tar seg bra ut synes jeg! Har ikke vært så altfor stor interresse på min bil heller. Noen har jo ringt og har en visning på den i morgen. men hadde håpet på større pågang! Cluet er vel sikkert at uansett om det er billige biler så er det likevel dyrt for en så gammel bil. Men ser du det på en annen måte så synker jo ikke prisen i dass over natten heller så man har jo ikke tapt alvorlig mye penger når man skal selge likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 denne bilen var fristende for meg også,og jeg synes også interiøret passer til bilen.ingenting å si der egentlig.. eneste jeg tenker på er at bilen har en "høy" kilometerstand og hvor lett det vil være å selge den igjen når bilen har trillet feks 220.000km.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 tja, om den sviver like fint som nå og man følger servicene så skal det vel være null problem? en må regne med litt km stand på så gamle biler, det er dritlett å stille km standen på dem,. så faktisk faktisk kan en bli litt skeptisk til de som er gått merkelig lite.. spesielt på importbiler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Perfekt bil med ærlig km, kan ikke bli bedre! Utrolig rart den ikke er solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 bilen er solgt, det ble rent salg uten innbyttebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Hva fikk du? Da venter vi spent på hva den neste bilen blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 hehe, neste bil er en ford ka... fikk omtrent det som du skal ha for din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 hehe, neste bil er en ford ka... fikk omtrent det som du skal ha for din.. Solgte du den for ca 200?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 om du solgte dne for 200 så skal jeg personlig kidnappe deg og tvangsfore deg med gammel kebab!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arotished Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 Eg tviler på d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 hva skal du ha deg nå da H_c? e60 m5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 jepp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå