Gå til innhold

Min e36 325i Cab BBS Style 5`s. Bildeupdate s. 3!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe ventet på kritikk på skiltet. har litt delte meninger om det selv men syns det var fryktelig kjedelig å ha det i midten. Må kjøre litt usa stil på det hele :P det blir sittende der en stund til hvertfall :) btw hadde sota blink rundt hele før å ble så svart å kjedelig bil så fornøyd med orange da det ga litt kontraster på hele fronten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig bil med fantastiske felger og senk!

Bra du tør å gå dine egne veier! Svarte e36 mtech går det jo et par av så må gjør litt ekstra for å skille seg ut :wink:

M3n kunne trengt et karbon panser for å fullføre stilen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deilig cab! ..og det er sjelden jeg sier, for jeg liker egentlig ikke cab, nesten samme hva slags type bil det måtte være.

Strøkne felger og perfekt farge. Alt er vel egentlig helt topp, faktisk.

Jeg synes plasseringa av skiltet var sprekt jeg. Likte den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lars89: takker så meget! artig :) generelt så går det veldig mye e36 ja så greit å gjøre noe så det blir litt forskjell. btw, skulle egentlig ha carbon panser på m3en men tror det blir litt mye carbon, jeg prøver å overbevise han om at less is more :P hehe

Eirsan: hyggelig! hmm skiltet ser litt ekstra rart ut der siden det er bestilt fra showplate som jeg trodde var identisk med de fra BT men det var de tydeligvis ikke. bokstavene og tallene var litt større så det ser litt snålt ut, men har montert det opprinnelige fra BT nå. Eksosen er bittelitt stor ja, Remus 2x90mm, problemet er at jeg får ikke stussene i mellomrommet på diffusoren siden de er altfor breie så de virker ennå større :o også er hele eksosen såklart polert :)

Torek: Mange som har sagt det nå, og jeg klager ikke :) merker at de som er litt inne i stanceworks opplegget syns skiltet er greit plassert hehe :) liker også lista i midten som sier "bmw". Btw, liker bilen din også, sett den ett par ganger i Hamar. e30 er sjarm! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett litt etter denne på bimmers, siden en felles bekjent sa du hadde nyoppussa RS'er på caben din, men det var det jo ikke (ikke at style5 på noen som helst måte er feil) :P

Digg cab! amber lights på sort E36 er porr, synes også at skiltplasseringen var fresh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm er det joachim som har blanda litt ? :P skulle såklart hatt rs men "litt" verre å få tak i til en "rimelig" pris. ikke at disse her var så fryktelig billig å pusse opp heller men.. hehe men du har da noen småfeite rs har jeg sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Simen ;) Kjører vel en 318 cab, var med Thomas og henta Ventoen.. Så lenge de ser såpass bra ut så gjør jo det ikke noe. RS er jo tøft og klassisk, men begynner jo nesten og bli "vanlig"..

Joda, ble fornøyd med dem, har jo ingen bil til dem nå noe mer da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah simen ja :) da skjønner jeg, hehe! men ikke første gangen folk har trodd jeg har rs.. men burde ikke være så vanskelig å se forskjell :P begynner å bli mye rs ja, lurer nesten på hvor alle kommer fra!

hmm nei det er jo sant, får kjøpe noe nytt da :wink:

JonasD: skal sende kritikken videre til eier :) men blir nok aldri noe carbon panser hehe, blir ikke mere utvendig på den tror jeg, muligens svarte speil bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torek: Mange som har sagt det nå, og jeg klager ikke :) merker at de som er litt inne i stanceworks opplegget syns skiltet er greit plassert hehe :) liker også lista i midten som sier "bmw". Btw, liker bilen din også, sett den ett par ganger i Hamar. e30 er sjarm! :D

nei, du har gjort det så riktig som det kan gjøres. Bra jobba, heter det vel :)

skal ikke skrive masse OT her nå, men når så du min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...