S0lheim Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Heisann, kjører en 2000mod E46 320d sedan. Skulle ut å kjøre for en stund siden, låste opp bilen på nøkkelen og alt funket som det pleier, setter nøkkelen i tenninga og vrir om, alt starter som det skal gjøre og i det jeg skal vri over for å starte stopper alt, eneste som lyser er airbaglampen. Noen mener dette er startsperren/tyverisikkring, ikke vet jeg. Om noen har noe forslag til hva jeg kan gjøre blir jeg kjempe takknemlig MvH Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 ta en diagnose først.. alt som er feil med bil pleier komme opp der.. hvis du trenger hjelp med diagnose har jeg utstyr for å hjelpe deg med dette. send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 får tatt diagnose på den i neste uka, tror d hadde blitt litt drøyt å kommet til sør troms uansett, fikk start på den me hjelpestrøm fra en annen bil, lurer på om startmotoren er på tur å ta kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Du hørte bare masse klikkinger rett etter hverandre når du vred om tenningen ikke sant? Isåfall, bytt batteri Det er første trinn. Din nåværende vil nok pensjonere seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Du hørte bare masse klikkinger rett etter hverandre når du vred om tenningen ikke sant?Isåfall, bytt batteri Det er første trinn. Din nåværende vil nok pensjonere seg. ingen tikking faktisk har byttet batteri for 3mnd siden og dynamo for 2mnd siden Virker som om det er ett eller annet som kortslutter når jeg skal vri over på det siste hakket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå