JENSSEN Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 det er 2 ting jeg lurer på, listene på e39, er det bare klips? liten trekker å dra dem ut? tenkte jeg skulle handle shadoweline lister på KOED.NO. men det er vanskelig å finne alt jeg trenger, har noen en liste på dette? evnt delelister på det jeg trenger.. mvh jarle jenssen
Haug530D Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Tenker du på vinduslistene? de er bare klipset på ja, de listene som er på dørene og skjermene er bare presset inn i noen spor så de kan man bare dra rett ut. Det er bare til å gå til Koed å velge Onlinekatalog-E39-Nye deler-Diverse utvendig utstyr Der vises bilder av alle listene. ellers så selger Schmiedmann pakker med alle listene: http://www.schmiedmann.no/5_serie/E39/u ... .htm#10573 Jeg kjøpte selv alle listene hos Koed og da fulgte alle klipsene jeg trengte med, jeg fulgte også en Diy over på mekartips.se men det er ikke så veldig vanskelig, man ser det nesten når man får de nye listene hvordan de skal være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå