T.A.S Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Legger ut det som er av bmw her Dere kjenner vel igjen noen av bilene tenker jeg.. Flotte bilder! Tror jammen jeg så deg når du tok bilde av e30'n til FTE da vi stod ved nedkjøringa til "utstillingsområdet" og var på vei opp igjen. Moro at noen tar seg tid til å ta så mange bilder! det blir som regel maaange bilder når jeg har med kamera fikk tatt kun 1500 bilder den helgen, grunnet at begge kameraene jeg hadde med ble strømløs til neste gang blir det handlet batterigrep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Appropo Vidar's valg av motor.. Vidar har kjørt på veldig høyt trykk 2,2-2,3 bar, og den har heller ikke gått helt reint.. Motoren var hos Wetterhus Racing i samarbeid med KVS (Sveinunggard motortechnik) for noen uker siden, og da hadde de vel mappa den til 600hk ved 1,7 bar mener jeg å huske.. Desverre kom den gamle sprekka i blokka frem igjen, så da stoppa de hele prosessen.. Etter at Knut Vebjørn har fått sett på den med ny blokk, tipper jeg man får se en helt vill S14.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Takk for mange supre bilder, Sondre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 Bare hyggelig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Savner rudskogen nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Åssen motor er det i den compacten a tro, bilen som alle elsker å hate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Åssen motor er det i den compacten a tro, bilen som alle elsker å hate S50B30 med turbo. Går noe sykt godt, eller spinner mye kan man vel si. Et strøkent bygg og hyggelig fyr. Lyden av S50 med turbo er konge rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 I den lilla er det vel s50b30 og turbo.. 800 og noe hester mener jeg han sa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Æsj ikke mere nei:p finnes det noen tråd om denne noe sted tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Ja, huff tenkte jeg da jeg så den på rudskogen: detta gikk dårlig He,he nei fy faen den var det godt drag i kan man vel trygt si. Å bygd veldig strøkent å fint. Gjør heller ikke noe at det er compact sålenge han har gjort det så rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Er det flere biler eller video av den eller tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå