GangstaP Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Har et 320D KN filter som skal selges. Det er IKKE konfilter, men filter som legges i den orginale boksen. Selges for 500,- Ta kontakt på 47 32 56 15 Per Ivar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 bare lurer..blir det noe mer lyd med dette filteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Det blir litt mer lyd, men det er jo diesel uansett da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Jeg også bare lurer litt. Får du mer "Puste/blåse lyd" med dette filteret? Eller er det mer lyd som du får på en vanlig bensiner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianRudi Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Hei. har montert slikt filter i bilen min nå. (samme type bil) . Det blir ikke den "bååp" lyden som det er på bensinbiler i det heletatt selvfølgelig, men jeg har tatt av dekslene rundt filteret, så det er åpent (blir jo da tilsvarende ett kon-filter. og er veldig kul lyd når man slepper opp gassen etter pådrag. hører det blåser fint av turbo`n. Høres godt inni bilen med alle vinduer igjen, og vifta på null. utvendig hører man det ikke sånn super godt. men syntes det blei kul lyd jeg, så skal ha det sånn Men hvis man har på alle dekslene rundt, trur jeg ikke man hører no særlig forskjell. må ha det åpent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Ok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 KristianRudi har beskrevet ganske bra hvordan lyden blir. Man får litt mer turbosus etter pådrag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Hvis dere kjøper et slik filter så bør dere tenke på hva oljen i filteret gjør med lmm deres.... Jeg har hatt kn-filter og..... tja..... 5stk lmm før jeg bytta til orginalt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 er vell ikke no olje i kn innsatsfilter...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 er vell ikke no olje i kn innsatsfilter...? Jo det er det..... Det er derfor det går ann å bruke det flere. Desse KN filterene kan man rense/vaske.... For hver gang man renser desse filterene må man ha på ny olje..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 ah okey,det viste jeg ikke.trudde det kun var på kon-filter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Juli 30, 2010 Share Skrevet Juli 30, 2010 ah okey,det viste jeg ikke.trudde det kun var på kon-filter Det er jo dette som er meningen med KN-filteret. Hvis ikke det kan renses, så er jo det dyrt å kjøpe nytt for hver gang det er skittent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå