Gå til innhold

hvor satt den andre enden av "vakumslangen" hen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg driver å bytter girkasse på en 525. 90 mod,24v... og mens jeg har oppholdt meg i motor rommet og slitt med å få ut de øverste skruene på kassa så har jeg klart(tror jeg) å få løsnet en svart slank slange tror det er noe vakum eller noe slikt,vil gjerne sette den på plass igjen men finner ikke ut hvor den skal......

viss den skal noe sted da?????? det ser ut som den har vært festet før. det skal bli veldig morsomt å forklare hvor den ene enden av slangen sitter montert siden jeg ikke kan navna på ting og tang....

vi har den svarte bremse/servogreia.. ut i fra den så går det en slange som ender i en hvit og svart plastikk dings som det er noen små piler på,på undersiden av den sitter da min slanke"vakums slange"(den er ca 30cm lang) ene ende festet hvor skal den andre enden ?

setter veldig stor pris på om noen gidder å fortelle meg det, det er sikkert ganske enkelt.. :wink:

Skrevet

Dårlig forklart gitt, ett bilde forklarer mer enn 1000 ord! Og om det er en slange som er løs, så skal det ikke mer enn å se etter mulige innganger innenfor en radius av slangens lengde for å se hvor den skal plugges inn, hehe.

Skrevet

på bremsekraftforsterkeren sitter det en vakumslange, i enden av den sitter det en enveisventil,på undersiden av den sitter det en mindre slange og det er den andre enden på den slangen jeg lurer på hvor skal

Skrevet
på bremsekraftforsterkeren sitter det en vakumslange, i enden av den sitter det en enveisventil,på undersiden av den sitter det en mindre slange og det er den andre enden på den slangen jeg lurer på hvor skal

Muligens på innsuget?

Jeg tipper innsuget :)

Ellers er det som winchester sier, se etter et ledig uttak i radius av slangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...