Bimmerlars Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Funker ikke det? Brant en plate i stad, men cd skifteren fant den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Jeg har en 2000 modell og der funker det med brente plater. Det hender den ikke finner de hos meg også men det hender at den ikke finner originale plater heller så jeg vet ikke om det er et sært magasin eller at det begynner å bli utslitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Okei. Den har aldri hatt problem før med orginale plater. Skal vel holde å brenne i mp.3 format? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Den spiller sikkert ikke Mp3 vil jeg tro. Jeg har ihvertfall alltid brent vanlig Lyd Cd så du får bare 15-18 sanger på ei plate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i cab Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Må brenne vanlig lyd CD, den tar ikke Mp3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå