Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som har noe forslag til varmeapperat til e3o banebil og ikke vil bruke de orginale?? noen med erfaring/bilder?

En slags varmluft vifte eller noe? bilen brukes jo bare om sommern!

Kansje Defa har ein 12v coupe varmer eller ein løsning?

Forslag??

Bjørn

Skrevet

Kva skal du med varmeapparat om sommeren????

Eg har ein bil uten varmeapparat. Det er sommarsbil og det fungerer greit.

Skal du ha varmeapparat kan du kjøpe bensinvarmer. (rekner ikkje med at det er diesel du har :wink: )

Skrevet

He he,nei ikke disel nei todleif.

Nei tenkte mest på for dugg ved ev regnvåte høstdager på vålerbanen,eller noe i den rettningen.

Bensinvarmer funker bra de! men bør vere enkelt og lett av vekt!

Skrevet

Om f.eks bilen skal klasses inn er det påbudt med varmeapp av en eller annen type.

kan jeg spørre hvorfor?

Skrevet

Jeg brukte fra båt til min M3 E46, noe jeg mest sannsynlig skal bruke på mitt nye prosjekt. Kjøpte det av en sjappe oppe i Lillestrøm, husker ikke helt hva, men mener det står i prosjekt tråden på den grønne M3.

Skrevet

Hadde mye bra på den båt siden Yngve:) men kunne tenkt meg mere som ein varmlufts vifte,da eg helst ikkje vill ha varmt vann ved føttene!

Di ventilasjonsviftene har vel ikke varme i seg?

Bjørn

Skrevet
Hadde mye bra på den båt siden Yngve:) men kunne tenkt meg mere som ein varmlufts vifte,da eg helst ikkje vill ha varmt vann ved føttene!

Di ventilasjonsviftene har vel ikke varme i seg?

Bjørn

Ja, dessverre. Er også intr i noe mindere, da jeg fant ut i dag at torpedoen må flyttes en del. Så ønsker jeg å spare vekt også.

Kom med tips da folket.

Skrevet

Det er vell varmt nok når dere kjører? Så da må det jo ikke være varmluft. Vi bruker å montere en 320mm vifte med dashbordet over rattet. Eller flere småe.

• 4 months later...
Skrevet
Har ikke biltema noen slags rør med ei vifte og et varmeelement inni da? mener bestemt på det.. temmeli små.. tenkte selv og bruke det da..

De kunne vert noe :D

Bjørn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...