Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om det er noen lett måte å bryte seg inn i e34. Låste bilen og nå vil den ikke låse seg opp med nøkkel. Er det slik at man må ha strøm i bilen for at låsen skal fungere, for jeg tok batteriet ut av bilen.

Skrevet

e34 har elektriske låser så å ta ut batteriet og låse bilen var ikke så smart :P men gjør som ole sier her så får du den opp

Skrevet

takk for svar, men eneste problemet er at jeg har byttet døren på passasjersiden. Har ikke fått byttet låsen der enda, men skal se om jeg får tak i nøkkelen til den. Noen andre forslag?

Skrevet

Jeg tok et brekkjern og bøyde opp døren slik at jeg fikk en streng inn for å slite opp den knoppen. Dette er da ikkje anbefalt da ting ble bøyd og bulket under prosessen!

Men funket for meg.

Skrevet

evt hold dørhåntaket på førerdøra oppe og vri rundt nøkkelen. Det er som oftest noe innjævlig størt, så det kan hende du må bruke en tang på nøkkelen for å få vridd den rundt. Den skal vris 90 grader.

Før folk kommer og sier at det ikke går på førerdøra, så må jeg bare nevne at jo, det gjør det. Både på min 750 (som har samme dørhåndtak og låser) og på ei venninne sin 520. På begge bilene var det størt som faen, men det går med litt makt. (evt spray inni rustløser en stund før du starter).

Skrevet

Fruen låste nøkklene inne i E39en en gang, brukte en hel helg på å finne reservenøkkelen :shock: Alternativet hvis du ikke har reservenøkkel er jo å ringe til Viking, de åpner jo biler som er gått i vranglås :)

Skrevet
evt hold dørhåntaket på førerdøra oppe og vri rundt nøkkelen. Det er som oftest noe innjævlig størt, så det kan hende du må bruke en tang på nøkkelen for å få vridd den rundt. Den skal vris 90 grader.

Før folk kommer og sier at det ikke går på førerdøra, så må jeg bare nevne at jo, det gjør det. Både på min 750 (som har samme dørhåndtak og låser) og på ei venninne sin 520. På begge bilene var det størt som faen, men det går med litt makt. (evt spray inni rustløser en stund før du starter).

Prøvde dette med å bruke tang på fører siden, tok ikke spesielt hardt i, men endte opp med 1 stk knekt nøkkel. Heldigvis har jeg en reservenøkkel.

Ser ut som om eneste løsning blir å knuse ruten (har ekstra rute ligende), vist ingen har noen andre forslag. Hvilken rute er best å knuse førerdøren eller bakdøren? blir det mye rot av dette?

Skrevet

Da er det noe galt med nøkkelen din. Jeg brukte tang på nøkkelen min, tok i som bare faen, *knepp* sa det, så var døra åpen. Samme gjorde venninna mi. Hun holdt oppe håndtaket imens broren vrei rundt med tang.

Nøkkelen skal ikke knekke av det.

Sprayde du inni rustløser?

Skrevet

en nøkkel knekker nok hvis man bruker tang ja, tviler på at Viking klarer og åpne døra di også, har jobbet for Falck i flere år og BMW og MB er de verste bilene når det gjelder låsåpning, er det ingen steder du kan koble på strøm ? hengerfeste, lykt eller noe ?

Skrevet

Har tilhengerfeste, men hvordan skal jeg koble strøm på der da? Har også sån stikkontakt fremme til motorvarmer, vet ikke om det er noen muligheter her?

Skrevet

hmm du må jo isåfall finne en ledning som går til batteri og det har du jo faktisk ikke i hverken hengerfeste eller lys hehe, ingen mulighet til å skru av grillen og få lurt opp panseret ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...