joggis Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 kan prøve, men tingen er jo at jeg ikke har betteri i bilen men vil det fremdeles funke da? vet at det er en plusspol fremme under panseret, skal eventuelt jording gå i karosseriet da? sistgang jeg prøvde å koble meg på +'en under panseret (jording i karoserriet) var det ingen tein til liv, da måtte jeg koble meg rett på batteriet (for å starte med startkabler).
ww2 Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Du skal også kunne holde opp håntake på pasasjer døra og vri om nøkkelen.
///FredriK.S Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Du skal også kunne holde opp håntake på pasasjer døra og vri om nøkkelen. Hallo? Les tidligere poster...
316 Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Plusspol fremme under panseret? Hvor da? Du har jo minus (jord) i hele karosseriet... Ble vel minus - minus sist du prøvde da, antar jeg.
joggis Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 er en plusspol rett med varmeapperatet under panseret, som skal kunne brukes med startkabler
joggis Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 hvordan gjør jeg det da? setter pluss kabelen på blinklyset og minusen i karoseriet?
joggis Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 løst, fikk tak i nøkkel til passasjer siden. Da gikk den rett opp, trengte ikke å holde oppe håntaket engang
Tom K Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 dra ut bliklyset. sett strøm på for å få strøm til batteri (som ikke er der) så må tenningen stå på og blinklys må være på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå