wicky124 Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Har tv funksjon i sjuern, men siden signalene i Oslo området er stengt så blir jo dette useless...Lurte da på om det er mulig å få til en dvd spiller som kan spille på skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloo Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Jeg lurer på det samme Har tvtuner, men det er analoge signaler. Mulig å bytte ut til digitalt? dvb-t? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Finnes vel ikke noe originalt? Kjøp deg en riks tv tuner, de går på 12V og koble den på video ingangen om du har det på tv tuneren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 hmm...åssen ser man videoinngang? hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloo Skrevet September 6, 2010 Share Skrevet September 6, 2010 Sjekk her http://www.bmupgrades.co.uk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirMa Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 de har på bilradiospesialisten. Koster noen lapper da http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=917&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 NRK er vel ikke vits å betale 5500kr for.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirMa Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 haha, kanskje ikke. Men det er kanskje mulighet for å putte inn sånn rikstv kort? Har tenkt litt på å få det installert selv. Men jeg har problemer med Navi enheten, og da tror jeg det hadde blitt trøbbel med tv også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå