Just-turbodiesel Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 volvo 240 er pen hvis de er cleane, skamsenka og med 16" kerscher carmona eller mim.. volvo ER bakhjulstrekk, volvo med gnager blir feil, selv om de nyere ser ganske greie ut. Den x6'n hadde jeg ikke tatt i mot gratis engang, er en skam for familieryktet å parkere star wars-kjøretøy på gårdplassen. Fy fela den var fæl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 volvo 240 er pen hvis de er cleane, skamsenka og med 16" kerscher carmona eller mim.. volvo ER bakhjulstrekk, volvo med gnager blir feil, selv om de nyere ser ganske greie ut. Nei, 240 er ikke pen om bilen er dekket av verdens fineste modeller engang. Du kan kalle den fet, vær så god, men om du kaller den pen: Liker ikke 240, men hvis en har gjennomført bygge som er helt clean og skikkelig motor, så er det en annen sak... Da er de litt fete... Helst ikke sånne bling oransje, knæsj grønne eller lilla farger som egentlig drar den helt ut med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Nå er jeg av den oppfatning at de som nevner Volvo og styling som regel henviser til 240 med skikkelig "rånepreg". Men personlig synes jeg faktisk at de nyere Volvoene, f.eks V70 R og S60 R, som vist over, er pene biler. Jeg er forsovet enig i at det ble litt mye på X6en, men jeg hadde nok gledelig tatt den imot. At en original X6 M er penere, kan jeg gå med på, men de kan jo ikke akkurat sammenlignes. Det blir jo et ekstrembygg, og da passer det seg rett og slett inn med litt voldsom styling. Dette kommer forøvrig fra en som normalt avskyr overstylede biler som 750en over her. Den var virkelig stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Synes faktisk utseendet er akseptabelt, siden den har en såpass hårete motor til å backe det opp. Ja, utseendet er ekstremt, men det er da vel også ytelsene? Det skal være sagt at jeg aldri i mitt liv ville funnet på å kjøpe noe slikt, men hadde blitt glad og litt imponert hvis jeg møtte en som hadde gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Syntes den er rå jeg!! Men skulle gjerne heller sett den i en farge.. Syk maskin da! Ogf med bare bakhjulstrekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Den X6'en ble litt for Star Wars for min smak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 en X6 er kan omtales på lik måte som en volvo.og style en volvo er som og sminke en gris. og style en X6 er som og sminke en gris. javel veit i alle fall hvem jeg synes er penest og hvem jeg ville hatt også når jeg tenker meg om. var jo ment slik at en volvo som er stygg i utgangspunktet ikke blir fin med styling heller. E38 er jo fin uten stylinga. det er ikke en volvo (360,240,740,940 og lignende) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 volvo 240 er pen hvis de er cleane, skamsenka og med 16" kerscher carmona eller mim.. volvo ER bakhjulstrekk, volvo med gnager blir feil, selv om de nyere ser ganske greie ut. Nei, 240 er ikke pen om bilen er dekket av verdens fineste modeller engang. Du kan kalle den fet, vær så god, men om du kaller den pen: Liker ikke 240, men hvis en har gjennomført bygge som er helt clean og skikkelig motor, så er det en annen sak... Da er de litt fete... Helst ikke sånne bling oransje, knæsj grønne eller lilla farger som egentlig drar den helt ut med... ja, det må være cleant såklart, det gjelder alle biler, verste jeg veit er sånne shabby rulla 240'r.. fy faen det er fælt.. er oldschool jeg, liker gamle firkanta biler best, syns runde og 1996-> r ser helt jævlig ut, med noen få unntak. her snakker man stil, da blir jeg faktisk seksuelt tiltrukket av eieren: en dag! vurderer å kjøpe meg 240 turbo nå faktisk, men han som skal ha bruksbilen samler penger enda, men kommer jeg over en interessant volvo turbo når den er solgt, så blir det mer prosjekter og utgifter, uff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Har så utrolig lite til overs for overdreven styling uansett hva som sitter under panseret. Er det designa sånn for å få bedre kjøling, aerodynamik osv er det greit, men er det bare plast for å se "kul" ut blir det bare feil. MYE kulere med sleeper en showoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Justturboesel: Der snakker vi samme språket! Litt old school selv MYE kulere med sleeper en showoff. Helt klart. Derfor jeg hadde kost meg gløgg i hjel med en E60 M5 fremfor en like rask "se på meg" superbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Justturboesel: Der snakker vi samme språket! Litt old school selv MYE kulere med sleeper en showoff. Helt klart. Derfor jeg hadde kost meg gløgg i hjel med en E60 M5 fremfor en like rask "se på meg" superbil x3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 MYE kulere med sleeper en showoff. Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå