thomashm5 Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Skrevet Mai 1, 2011 har du front bak fanger + sideskjørt? pris for allt? å hvilken farge?=) til e36 Hei! Ja, det har jeg=) Om du er rask, å henter, kan du få de delene samlet for 6.000. Mvh Thomas
thomashm5 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 farge å stand på fangerne da?=) Til sedan eller coupe? Har flere sett, så hva leter du etter?
thomashm5 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 Henne bor du ? Strømstad, men kan møtes i sarpsborg ved ønske.
thomashm5 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 kan du skaffe bilder av de spesielle alcantara interiøret? Bilder, men det er møkkete på bildene, har for dårlig tid om dagen, så desverre rakk jeg ikke ta FOMA´n å gå over det først..
thomashm5 Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Skrevet Mai 2, 2011 kan du skaffe bilder av de spesielle alcantara interiøret? Bilder, men det er møkkete på bildene, har for dårlig tid om dagen, så desverre rakk jeg ikke ta FOMA´n å gå over det først.. Faen, jeg får ikke opp bildene i opplastningsskjermen! Jeg lastet de akkurat opp på mailen.. rart..
bjalle Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Skulle det dukke opp en M front fanger til e39 i titansilver så kjøper jeg.
Dirty Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Gi meg en godpris på Komplett motorpakke til e36 3.2 motor og gear radiator +++ eksos bakstilling forstilling alt som trengs Send meg en pm
thomashm5 Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Alltid gode priser, men kan ikke gi bort ting. Gi fornuftige bud folkens, så kan det hende dere er heldige før sommeren=)
can92 Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Du har ikke dørtrekk i skinn du selger eller? Er veldig intressert (E36 coupe)
thomashm5 Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Du har ikke dørtrekk i skinn du selger eller? Er veldig intressert (E36 coupe) Desverre, selger kun interiørene komplette. Har uansett ikke sort skinn. Men har billig rødt vader da=) 7.500!!
Robin L Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 solgt de sorte taktrekka til e39? er det til glass eller ståluke? jeg har ett trekk til ståluke som jeg ikke får brukt. i tilfelle noen vil ha til stål å det du har er til glass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå