Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

frekker meg til og svare her jeg, jeg er ganske sikker på at han har m3 speedo, men det er fra engelsk bil og da med miles og Kilometer på bare så du vet det :)

Skrevet
frekker meg til og svare her jeg, jeg er ganske sikker på at han har m3 speedo, men det er fra engelsk bil og da med miles og Kilometer på bare så du vet det :)

Stemmer det, men du får m-logoen og oljetemp måler da! billig billig:)

• 2 weeks later...
Skrevet
Har du rustfri bakluke til e36 coupe uten vinge ? :D

Desverre, men har en luke uten vinge med rust da?=)

også har jeg flere med vinge uten og med noe smått smått med rust. altså flere stk.

Skrevet

Hvilke vader interiør liggende nå a?

Skrevet
Hvilke vader interiør liggende nå a?

Jeg har de to røde, et svart som er som nytt med værsting stereo innebygget i døreneframme (ser meget pent ut), og de spesielle alcantara interiøret.

Skrevet

Hei. Skulle gjerne sett et bilde av de røde sorte baklampene til coupe. Er det m3 baklykter med det hvite sotet? Også en 5-trinns mtech kule. Hva skal du ha for dette? Sendte deg pm men fikk ikke svar

Skrevet
Hei. Skulle gjerne sett et bilde av de røde sorte baklampene til coupe. Er det m3 baklykter med det hvite sotet? Også en 5-trinns mtech kule. Hva skal du ha for dette? Sendte deg pm men fikk ikke svar

Ja, men får ikke svart deg. Finner ikke noen PM knapp på profilen din heller, så vet ikke jeg.. her er svaret hvertfall:

5 trinns har jeg ikke lenger tror jeg, skal sjekke.

Røde/svarte baklykter har jeg. De ser orginale ut, bare med mørkere farge oppe. Ser strøkne ut.

Priser står i annonsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...