thomashm5 Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 Ingen som trenger billige M3 deler?!? Du har ikke forskjerm til coupe veel? helst i lagoon green? Hei! jeg har flere skjermer, men desverre ikke i lagoon grønn, hvilken side er du ute etter? pm med fullt navn og adresse, eller kom å hent når som helst=) 500 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 har du bilder av alcantara og skinn vader? Har ikke bilder pr idag, men kan ta om du er interessert. skal bort på lageret i uken, så kan ta bilder av grått skinn, lys alcantara, sort skinn, rødt skinn og alle andre deler da. skal prøve å få lagt ut flere nye bilder, er så sykt mye deler bare=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 Den midtkonsollen du hadde med armlene, er den til e46? passer den 4dørs? Vet ikke, men tror ikke det.. den er fra en e36 m3.. men kan jo alltids prøve å modifisere?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 hva har du til e46 m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 hva har du til e46 m3? Hva leter du etter? Komplett bil?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Har du tannstang til e36 M3 3.0 som er i god stand utan slakk? Niklas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 30, 2010 Forfatter Share Skrevet November 30, 2010 Har du tannstang til e36 M3 3.0 som er i god stand utan slakk?Niklas Ja, men til høyrestyrt, ikke venstrestyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Har du denne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet November 30, 2010 Share Skrevet November 30, 2010 Hvor i landet er det du holder til? Edit: fant det ut:) Sarpsborg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Hvor i landet er det du holder til?Edit: fant det ut:) Sarpsborg:) Skal du ha noe, så kan jeg sende det oppover om du er interessert i å forskuddsbetale for frakten (så jeg vet det blir hentet)? Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 Har du denne ? Hva er det for noe? Sitter den på en org m3, så har jeg den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpowerman Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Hvor i landet er det du holder til?Edit: fant det ut:) Sarpsborg:) Skal du ha noe, så kan jeg sende det oppover om du er interessert i å forskuddsbetale for frakten (så jeg vet det blir hentet)? Mvh Thomas Vurderer den 3,2 motoren enda:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Hei! selger nå min m3 i deler: NYE LAVERE PRISER!!!!17" m3 felger "motorsport" med bra michelin pilot sx 2.000,- (2 stk ! NYE ! framfelger) Svært billig? snakk om 4 felger her? bilde av disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Har du denne ? Hva er det for noe? Sitter den på en org m3, så har jeg den:) Hvis du har 3.2 så sitter den på diffen Kan du sjekke ? Trenger den fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2010 De diffene er solgt begge to.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå