Gå til innhold

S:M3/M5 deler. oppdatert 24.09.14

thomashm5
 Share

Anbefalte innlegg

Neineinei, var ikke det jeg tenkte på, du har nok gitt et bilde av at dette her er real.. Bare klarte ikke se for meg 800 panser og 800 skjermer stå stabla opp i en garasje, hehe! Da har du jammen stor garasje!

unnskyld at jeg ler men thomas har selvfølgelig ikke 800 skjermer eller panser i garasjen sin, det er selvfølgelig 800kr pr stykk ! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei, var ikke det jeg tenkte på, du har nok gitt et bilde av at dette her er real.. Bare klarte ikke se for meg 800 panser og 800 skjermer stå stabla opp i en garasje, hehe! Da har du jammen stor garasje!

unnskyld at jeg ler men thomas har selvfølgelig ikke 800 skjermer eller panser i garasjen sin, det er selvfølgelig 800kr pr stykk ! hihi

Hehe, tenkte ltt på det da jeg leste det også, men lett å misforstå teksten min også da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

komplett baggasjerom innredning med allt 200

støtdempere til bag luke og panser 200

4 dørs M3 interiør sort skinn 4.500 (kan by dæ 3k? e det inkludert dørpanel også?

automatisk avblendbar innerspeil 100 (eller få med på kjøpet av deler for mer enn 500)

Effekt anlegg fra e36 m3, powerflow med kvittering og LIVSTIDS GARANTI!! 4.000 (byr 3k :) )

har du det hær? ka du synes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17" m3 felger "sunflower" 3.500,-

Solgt? Uten dekk regner eg med? hvilken stand er de? Pris m frakt?

Neida, jeg har disse enda, men felgene er ikke i særlig strøken stand, så bør nok glassblåses og lakkes for å få de strøkne, men de har derimot som nye michelin framdekk, og greie bakdekk. 3.500+frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...