thomashm5 Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 er vell bedre og svare seint enn aldri hehe, men var forsatt luren på bilder av beige interiøret siden du sa du skulle legge ut bilder i helga mulig å få sjå ? Hei! Det har jeg desverre helt glemt, men de skal jeg prøve å få tatt i morgen. Kan du være snill å ringe meg på 91 52 59 39 etter kl 18.00, så kan jeg se om jeg er i nærheten av det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Og en liten ting.. lurte på om noen var interessert i en budrunde på et komplett svart sportskinn til e28 i strøken tilstand? manuell just. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Kjøpte E36 cab interiør av Thomas i helgen og er storfornøyd! Er ca 95% strøken, trenger bare litt leathercare så blir det nok tett mot 99%! er noen få merker på sidepanelene bak pga ut og instigning. men er jo ikke nytt detta interiøret. Hvis jeg ikke tar helt feil så sto det i en m3, kanskje Thomas kan gi noen flere detaljer om bilen den sto i? lite bilde hjemme i garasjen til sin nye eier (iphone bilde for annledningen) Takk for god handel som gikk smertefritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Du har tilfeldigvis ikke M-tech bakfanger til e39 wagon? Eller det jeg trenger for at bilen blir slik bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Trenger svart taktrekk, a, b og c stolpe i svart til e36 sedan uten takluke. Trenger også gulvteppe til samme bil. Effektannlegg til 3.2, clutchhus, gir overføring og mellomaksel til 3.0. Send gjerne PM Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Heisann, hvilke felger har du inne nå? Har du BBS RC hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Du har tilfeldigvis ikke M-tech bakfanger til e39 wagon? Eller det jeg trenger for at bilen blir slik bak? Desverre så passer ikke m5 bakfangeren på touring, så her må du kjøpe kopi eller m-tech org fanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Trenger svart taktrekk, a, b og c stolpe i svart til e36 sedan uten takluke. Trenger også gulvteppe til samme bil. Effektannlegg til 3.2, clutchhus, gir overføring og mellomaksel til 3.0. Send gjerne PM Sent from my Desire HD using Tapatalk Hei! Ja, dette har jeg allt av nesten. taktrekket har jeg 2 sett av uten luke til sedan. 1400 effektanlegg 3-4000 komplett mellomaksel 1500 clutch hus og gir overføringen selger jeg ikke løst desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Heisann, hvilke felger har du inne nå?Har du BBS RC hjula? Hehe, har MASSE felger, men i hvilke dimensjoner og til hvilken type bil er det du leter etter felger? Ja, har 2 sett RC i 17" til salgs billig.. 7.000 stk. i veldig fin stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Trenger svart taktrekk, a, b og c stolpe i svart til e36 sedan uten takluke. Trenger også gulvteppe til samme bil. Effektannlegg til 3.2, clutchhus, gir overføring og mellomaksel til 3.0. Send gjerne PM Sent from my Desire HD using Tapatalk Hei! Ja, dette har jeg allt av nesten. taktrekket har jeg 2 sett av uten luke til sedan. 1400 effektanlegg 3-4000 komplett mellomaksel 1500 clutch hus og gir overføringen selger jeg ikke løst desverre.. Har du gulvteppe også, svart? Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Trenger svart taktrekk, a, b og c stolpe i svart til e36 sedan uten takluke. Trenger også gulvteppe til samme bil. Effektannlegg til 3.2, clutchhus, gir overføring og mellomaksel til 3.0. Send gjerne PM Sent from my Desire HD using Tapatalk Hei! Ja, dette har jeg allt av nesten. taktrekket har jeg 2 sett av uten luke til sedan. 1400 effektanlegg 3-4000 komplett mellomaksel 1500 clutch hus og gir overføringen selger jeg ikke løst desverre.. Har du gulvteppe også, svart? Sent from my Desire HD using Tapatalk Nei, desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem3 Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Hei Har du mellomaksling til e39 m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 HeiHar du mellomaksling til e39 m5 Jepp=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe67 Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Hei Har du 4 dørs M3 interiør sort skinn enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Har du hjerne og el nett til e36 3liter.. Med eller uten ews.. Må ha alt med om det er ews selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå