thomashm5 Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Har du noe interiør til E36 Sedan? Jepp, grått (hvitt) skinn i meget fin stand!! 3.500,- Har du bilder av det? Ja, det ligger på side 7 på photobucket linken jeg har lagt ut på side 1 her i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Da vil jeg gjerne ha innstegslistene Tid til handel denne helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 S50b32 motor liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Da vil jeg gjerne ha innstegslistene Tid til handel denne helgen? Jada, de ligger i sarpsborg, så det har jeg alltids tid til, hehe=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 S50b32 motor liggende? Jepp, har én 3.2 liter igjen. Det er en motor som kommer fra en strøken e36 m3, med 110.000 miles på metern.. Motoren kommer med full historikk, men også kvitteringer på 10.000 fra england (hvilket man får gjort MYE for i england) fra i fjor (ikke kjørt mange milene dette året), på ny topp pakning, strekkbolter, termostat, vannpumpe, ++++ ser utrolig bra ut med nye polerte slangeklemmer osv.. Denne motoren ville jeg ha 36-37.000 for, men på vei hjem startet den plutselig i fart å lage litt ulyd fra vanosene, så dette går jeg ned på prisen (3.500 kr) for. Rep kit koster ca 3.500, så dette må sees over, men da har man jo en vanvittig fin motor skulle jeg tro. Altså NY PRIS 32.500 inkl allt som trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brunsame Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Kun motor og ledningsnett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Kun motor og ledningsnett? Nei, det er allt du trenger:) Men har en 3.0 komplett uten kasse da, til 22.000. STRØKEN motor, gått 99.500 miles. 1 eiers bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Ja.. noen som vil ha råbillige, rustfrie, karosseri deler til e39?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Ja.. noen som vil ha råbillige, rustfrie, karosseri deler til e39?=) Hva slags farve er det på di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Ja.. noen som vil ha råbillige, rustfrie, karosseri deler til e39?=) Pris på bakluke komplett med alt? du har ikke tilfeldigvis bakluke til e39 touring? m3 innstegslister som passer cab? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Ja.. noen som vil ha råbillige, rustfrie, karosseri deler til e39?=) Hva slags farve er det på di? Jeg har i oxford grønn, avusblå, carbonsvart og silverstone:) Allt er i MEGET bra stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s0vik Skrevet Desember 2, 2011 Share Skrevet Desember 2, 2011 Hei, er ute etter M5 E39; framskjerm og bakskjerm pluss evnt. felger. Har du dette, hva blir samlet pris!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Ja.. noen som vil ha råbillige, rustfrie, karosseri deler til e39?=) Pris på bakluke komplett med alt? du har ikke tilfeldigvis bakluke til e39 touring? m3 innstegslister som passer cab? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk komplett bakluke med allt i rustfritt, men har en langsgående bukkel på flaten bak (ser ut til å være lett å fikse ved en omlakkering). 1.500,- M3 instegslister har jeg kun i grått nå. Ja, de passer cab=) 300 kr. Touring har jeg desverre ingenting til er jeg redd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Hei, er ute etter M5 E39; framskjerm og bakskjerm pluss evnt. felger. Har du dette, hva blir samlet pris!? Hei! Jada, dette har jeg masse av!! framskjermer 500 kr stk bakskjerm (du kan hente hele det tomme karosseriet for 2.500kr, så får du kanaler, ruter, el nett innvd, baggasjeromsgulvet til m5en, bakskjermer, ++++) bare du henter det hos meg på henger. Det er masse deler igjen, men er litt plassmangel for tiden, hehe.. m5 felger har jeg 6 eller 7 sett av, så prisene varierer med standen, men tenkte 4.000-8.000,- avhengig av hvilket sett såklart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2011 Folkens.. apropos tomt m5 karosseri, så har jeg et tomt 2003 modell m3 e46 karosseri uten takluke som kan gå for 8.000 med bakskjermer, ruter osv osv strøkent, men ribbet:) passer perfekt som banebil!! Må hentes på henger hos meg evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå