Gå til innhold

S:M3/M5 deler. oppdatert 24.09.14

thomashm5
 Share

Anbefalte innlegg

Har lett litt gjennom tråden, men finner ikke noe bilde av sort M3 E46 interiør. 9000,-.

Bilder og kan du si noe om standen?

Har et på gang hos koed.no som er oppgitt til "Stand B" men de skal minimum ha 15.000 inkl frakt og moms, så er noe dyrt. Vil du si ditt er i "B stand"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lett litt gjennom tråden, men finner ikke noe bilde av sort M3 E46 interiør. 9000,-.

Har et på gang hos koed.no som er oppgitt til "Stand B" men de skal minimum ha 15.000 inkl frakt og moms, så er noe dyrt. Vil du si ditt er i "B stand"?

Hei! Ja, bilder er jo det jeg aldri har vært flink til, men som skal endres nå om noen uker da jeg endelig er ferdig med studeringen!! Nå får jeg tid fremover, så kommer til å ta bilder av ALLT!

Mitt er i særdeles fin stand, med ALLT utstyr, som varme, luft, el, osv osv.

Du kommer ikke til å angre om du kjøper mitt! det er jo en god pris også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ja, bilder er jo det jeg aldri har vært flink til, men som skal endres nå om noen uker da jeg endelig er ferdig med studeringen!! Nå får jeg tid fremover, så kommer til å ta bilder av ALLT!

Takk for svar.

Noe usikker på om kiwi eller sort vil se best ut til sort coupe 2005 modell. Er begge interiørene med trekk til dørene foran og trekk bak?

Kanskje litt teit, men er til en bil som jeg ikke har kjøpt enda. Skal ta kontakt med banken og litt sånn i morgen for å høre litt om vilkårene til billån og slike ting.

Uansett så holder jeg meg løpende oppdatert og handler om bilen også havner i boks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Noe usikker på om kiwi eller sort vil se best ut til sort coupe 2005 modell. Er begge interiørene med trekk til dørene foran og trekk bak?

Kanskje litt teit, men er til en bil som jeg ikke har kjøpt enda. Skal ta kontakt med banken og litt sånn i morgen for å høre litt om vilkårene til billån og slike ting.

Uansett så holder jeg meg løpende oppdatert og handler om bilen også havner i boks :)

Jeg ville godt for å være litt ulik alle andre, så jeg ville kjøpt kiwi interiøret.. det er jo billigere også=)

De er begge med alle 4 dørtrekk, fram-og bakseter..

Bare å ta kontakt om det blir aktuelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...