Kai-P. Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Har du M5-speil i titansølv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Har du M5-speil i titansølv? Skal sjekke om jeg har 1 sett i det hele tatt først, men jeg har iallefall ikke ett i den fargen. Har i så fall i silverstone.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Har lett litt gjennom tråden, men finner ikke noe bilde av sort M3 E46 interiør. 9000,-. Bilder og kan du si noe om standen? Har et på gang hos koed.no som er oppgitt til "Stand B" men de skal minimum ha 15.000 inkl frakt og moms, så er noe dyrt. Vil du si ditt er i "B stand"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 E39 M5 bakluke 100% rustfri i titansilber (354) ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 E39 M5 bakluke 100% rustfri i titansilber (354) ? hehe, ja til m5 og 100%, men ikke til titan. Den er derimot silverstone sølv, så enkel jobb å få fin i titan med det grunnlaget=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Har lett litt gjennom tråden, men finner ikke noe bilde av sort M3 E46 interiør. 9000,-.Bilder og kan du si noe om standen? Har et på gang hos koed.no som er oppgitt til "Stand B" men de skal minimum ha 15.000 inkl frakt og moms, så er noe dyrt. Vil du si ditt er i "B stand"? Hei! Ja, bilder er jo det jeg aldri har vært flink til, men som skal endres nå om noen uker da jeg endelig er ferdig med studeringen!! Nå får jeg tid fremover, så kommer til å ta bilder av ALLT! Mitt er i særdeles fin stand, med ALLT utstyr, som varme, luft, el, osv osv. Du kommer ikke til å angre om du kjøper mitt! det er jo en god pris også=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Har du gulvmatter til m3, e46/36? Evt pris på de fremme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Har du gulvmatter til m3, e46/36? Evt pris på de fremme? Ja, 200 for et sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Har lett litt gjennom tråden, men finner ikke noe bilde av sort M3 E46 interiør. 9000,-.Bilder og kan du si noe om standen? Har et på gang hos koed.no som er oppgitt til "Stand B" men de skal minimum ha 15.000 inkl frakt og moms, så er noe dyrt. Vil du si ditt er i "B stand"? Hei! Ja, bilder er jo det jeg aldri har vært flink til, men som skal endres nå om noen uker da jeg endelig er ferdig med studeringen!! Nå får jeg tid fremover, så kommer til å ta bilder av ALLT! Mitt er i særdeles fin stand, med ALLT utstyr, som varme, luft, el, osv osv. Du kommer ikke til å angre om du kjøper mitt! det er jo en god pris også=) Takk for svar. Noe usikker på om kiwi eller sort vil se best ut til sort coupe 2005 modell. Er begge interiørene med trekk til dørene foran og trekk bak? Kanskje litt teit, men er til en bil som jeg ikke har kjøpt enda. Skal ta kontakt med banken og litt sånn i morgen for å høre litt om vilkårene til billån og slike ting. Uansett så holder jeg meg løpende oppdatert og handler om bilen også havner i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Har lett litt gjennom tråden, men finner ikke noe bilde av sort M3 E46 interiør. 9000,-.Bilder og kan du si noe om standen? Har et på gang hos koed.no som er oppgitt til "Stand B" men de skal minimum ha 15.000 inkl frakt og moms, så er noe dyrt. Vil du si ditt er i "B stand"? Hei! Ja, bilder er jo det jeg aldri har vært flink til, men som skal endres nå om noen uker da jeg endelig er ferdig med studeringen!! Nå får jeg tid fremover, så kommer til å ta bilder av ALLT! Mitt er i særdeles fin stand, med ALLT utstyr, som varme, luft, el, osv osv. Du kommer ikke til å angre om du kjøper mitt! det er jo en god pris også=) Takk for svar. Noe usikker på om kiwi eller sort vil se best ut til sort coupe 2005 modell. Er begge interiørene med trekk til dørene foran og trekk bak? Kanskje litt teit, men er til en bil som jeg ikke har kjøpt enda. Skal ta kontakt med banken og litt sånn i morgen for å høre litt om vilkårene til billån og slike ting. Uansett så holder jeg meg løpende oppdatert og handler om bilen også havner i boks Jeg ville godt for å være litt ulik alle andre, så jeg ville kjøpt kiwi interiøret.. det er jo billigere også=) De er begge med alle 4 dørtrekk, fram-og bakseter.. Bare å ta kontakt om det blir aktuelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Har du E30 M3 Baksete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Har du E30 M3 Baksete? Hehe.. desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Har du gulvmatter til m3, e46/36? Evt pris på de fremme? Ja, 200 for et sett. Er de pene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Har du gulvmatter til m3, e46/36? Evt pris på de fremme? Ja, 200 for et sett. Er de pene? ja, har flere sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Midtre eksos til e36 325? Midtre luft"dyse" i dash over cd spiller til klima? Speedo til e36, versjonen med forbruksmåler under turteller? Stor kjørekomputer med begge kontakter med ledninger og spak ved rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå