|Ole| Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 håper min kommer til og holde Eg har hatt rein snikturbo bygging, har aldri dreia stempel osv Trenger ikke ha dreide stempler for at et snik bygg skal holde. Det er Bensin/tenning (blandingen) som tar knekken på disse byggene.. Og etter det jeg kan huske kjørte vel du kun litt større dyser og orginal tennig/bensin map. Det holder ikke lenge om gangen. Eg har aldri kjørt o-ring eller piantråd Og hvis du har klart å blåse pakningen når blokk er o.ringet er det kraftig tenningsbank trur jeg. O.ringa blokk er nesten like bra som pyramideringer, fordelen med o.ringa i stedenfor pyramideringer er at hvis du får samme problem med evt tenningsbank så raser som regel motor mye mere enn en som kjører o,ringet blokk. Da vill pakningen til syvende å sist ryke. Men er mange meninger om hva som er best, må nesten prøve seg frem selv å se Man lærer mye med å prøve og feile Billiger og bytte topp pakning enn stempel jeg skal uansett begrense veldig effekt uttaket tror jeg, i allefall i starten. man bør vel kunne kjøre lenge på m20 og ca 300 hk? bare man har kontroll på tenninga og bensinen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå