Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri krasjet bilen min, men det må være en kjip følelse. Var det selvforskylt eller får du en haug med penger igjen fra forsikringen?

Skrevet

kom en hud løpene ut i veien. så har abs koblet seg ut pga en føler. litt god fart, breie framdekk, låste forhjulene. plutselig føltesdet som om bakenden på bilen lettet? og bilen tværret rett ut . først sideveis mellom to skilt. da bilen var på tur til og velte traff jeg skiltet ;/ unngikk veltingen hverfall ;P bilen ble fatisk ikke så skadet. blir muligens ikke komdenert.

Skrevet
kom en hud løpene ut i veien. så har abs koblet seg ut pga en føler. litt god fart, breie framdekk, låste forhjulene. plutselig føltesdet som om bakenden på bilen lettet? og bilen tværret rett ut . først sideveis mellom to skilt. da bilen var på tur til og velte traff jeg skiltet ;/ unngikk veltingen hverfall ;P bilen ble fatisk ikke så skadet. blir muligens ikke komdenert.

Traff du hunden? båndtvang nå vettu...

Skrevet

næi traff ikke hunden :) bor på en såpass liten plass så jeg vet godt hvem hunde eieren er :)

Skrevet

kjørte ihel en shæfer for lenge siden,de var i båndtvangperioden,eieren av hunden måtte betale skadene på bilen min.

Skrevet

den ble desværre kondemnert !!!!! va jo ikke så stor skade. e da muli? !!!

Skrevet

Baller fort på seg når det gjelder karosseriarbeid. Mye

Fikk takst på over 50K når jeg "vraka" min forrige E46. Bulk i tak, C-stolpe, 2 defekte dører og knust baklykt. Hadde sikkert blitt kondemnert hvis jeg hadde hatt kasko. Det var 2 år siden.

Skrevet

ja det var noe lingnende med min bil . c stolpe , panser , frontfanger, bakfanger .2 dører ripete bulket litt. hjulbueskjærm, dempertårnkarosseriet. frontrute ;/ har lyst og kjøpe bilen tilbake fra foriskringselskaper . blir 20-30k for garagemekking sparking og svart lakkering av delene. bilen var ikke skjev:) et lite håp:)

Skrevet

kan se om jeg får lagt ut bilder idag:) bilen ser jo heilt orginal ut nå uten coilovers og felger og div ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...