Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

Hehehe gjeng med tullinger her gitt :lol:

Her har jeg latt være å skrive så mye i det siste, vært veeeeldig mye i tenkteboksen i det siste nå. Her er det som har skjedd i det siste:

- Motoren ligger fortsatt der den ligger, har kjøpt inn deler til den og Oddis her på forumet jobber intenst med å lære meg mye om turbobygging. Mye av tida i det siste har gått til å lese og spørre for å ha et litt mer grunnlag å bygge på.

- Turbodeler ligger i bestilling, har nettopp fått vite at oljekjøleren min har kommet inn, så da blir det også turbodeler!

Ligger på vippepunktet med å åpne motoren og forsterke den eller å "kjøre til det ryker, bygge opp igjen" greia... Blir vel helst førstnevnte :)

Så til det aller største:

E30'n som denne tråden har blitt lagd rundt skal ikke lengre bli et baneprosjekt.

Grunnen til dette?

Her er det så utrolig mye små ting som må fikses, og det er rett og slett ikke akkurat det beste utgangspunktet å bygge på, tro meg: bilder lyver!

Denne har nå blitt bruksbilen min, har fikset litt på motoren på den i det siste og kommer til å gjøre denne driftsikker :)

Igår kjørte jeg totalt 60 mil for å hente en ny E30 banebil, denne kjøpte jeg av M3Yngve her på forumet og er en 316 uten takluke.

Den nye prosjekttråden vil komme opp om ikke så altfor lenge, vil ikke avsløre så utrolig mye eeeenda :mrgreen:

Noen stikkord på det nye prosjektet:

E30 uten takluke, m50b25 turbo motor, 1 bar ladetrykk :twisted::twisted:

Kommer til å gi beskjed her da den nye tråden er oppe, håper på like mye prat om bil, damer, sprit og mye annet rart i den også, STAY TUNED :D

Skrevet

Spennende, blir sikkert gromt. Var på tide at Yngve fikk solgt det karosseriet, hadde hentet det for lenge siden om det hadde stått nærmere. Lykke til, gleder meg til den nye prosjekttråden.

Skrevet

Jeg gleder meg som en unge selv, kommer nok til å ta den helt ut denne ganga her. Mye av det som begrensa meg med 320'n var at jeg som regel var avhengig av å ha bilen dagen etter, nå slipper jeg det da jeg har 2 :)

Overraska hvor bra stand den nye er i faktisk! Her er det omtrent strøkent inni og minimalt med skader ellers på karosseriet! Er en uskrudd bil, så her kan det ikke slurves da bilen skal bygges [-X

Ser fram til mange artige diskusjoner her igjen med deg Winchester, vi hadde et par morsomme i sommer :lol:

Skrevet

Ja det skjer i nærmeste framtid! Har mest sannsynlig fått tak på et ordentlig verksted også, så kommer til å kjøre alt dit, da pøser jeg på med bilder, info og planer :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...