Kristian H. Foss Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Ja, jeg synes det er best å ha nesten strake bein og rattet nærme, har et langt boss og dypt omp ratt. Det bygger veldig mye.
316 Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 Nemmen, se her ja! Trodde du hadde gitt opp hele børsa jeg, også skal du bygge banebil ja... Ble fint med stolene !
Halbakken Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Ja, jeg synes det er best å ha nesten strake bein og rattet nærme, har et langt boss og dypt omp ratt. Det bygger veldig mye. Ja, sant det Håper det ikke blir for nærme! Satser på ratt til uka
Halbakken Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Nemmen, se her ja! Trodde du hadde gitt opp hele børsa jeg, også skal du bygge banebil ja... Ble fint med stolene ! Haha, nei så riktig ille er det nå ikke Men har aldri somla meg til å begynne før nå, men nå begynner det å ta litt form^^ hehe. Jo takk for det! Er fornøyd både med utseende og hvordan det ble kjøremessig
Halbakken Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Da venter jeg bare på rattboss da...
Halbakken Skrevet August 11, 2010 Forfatter Skrevet August 11, 2010 Fikk rattboss idag, men dette passa jo såklart ikke... :/
Halbakken Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 Satte på spacere, hvite OZ turismo et eller annet 17", rattboss med snap-off og OMP ratt i semska skinn og har kjørt 2-liter'n som den aldri har blitt gjort før! (Lånte utstyret av en kompis som var med å kjørte idag^^). Etter intens sladding på grusveier, asfalt, piruetter og burning, så kom vi litt fort bortover en grusvei (som visstnok førte opp til en gårdsplass hvor det var en gammel mann i bæris som antakelig sov som kalte oss "Jævla idioter" da vi snudde på plassen hans) og så at bilen kokte. Vi stoppa motoren og trilla nedover for å komme vekk fra den gale gamle mannen og tok opp panseret. Da begynte vi å se lommelykt-lys... Haha fy faen! Han kom heldigvis ikke etter oss... Men etter en litt nærmere kikk i motorrommet, fant vi ut at det var en sprekk i radiatoren, kjørte vel litt vel kvasst:) Fikses imorra!^^ GOD NATT!
oddis Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Hva var konklusjonen med rattbosset? Var det feil?
Halbakken Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 Hva var konklusjonen med rattbosset? Var det feil? Det var feil ja! Tvers-over målte rattet og det var 8cm, bosset var 7,5cm om jeg ikke husker feil... Har snakka med han jeg kjøpte det av og han skal sende meg et som er no multibolt boss, det passa for vi målte det over tlf:) Så da blir det vel saker!
Halbakken Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 Og deeeeer var lekkasjen i radiatoren Mulig det går an å fikse med radiator tett...
Halbakken Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 Da var radiatoren bytta ut og nå fungerer bilen igjen Tok meg også tid i finværet til å vaske den skikkelig, og måtte til med noen kveldsbilder etterpå da Lånte felga til en kompis av meg, syns dem kledde bilen veldig bra, så jeg skal lakkere de OZ felga jeg har hvite, for dem ligner Likte spesielt det bildet der:D
hardrocxsludge Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 Denna bilen blir jo griserå ! Misunner deg de bøttestolene altså Får lyst på e30 når jeg så de siste bildene der, blitt dritbra hittil
Halbakken Skrevet August 16, 2010 Forfatter Skrevet August 16, 2010 Denna bilen blir jo griserå !Misunner deg de bøttestolene altså Får lyst på e30 når jeg så de siste bildene der, blitt dritbra hittil Tusen takk for det! Artig å høre slike positive kommentarer, får litt mer stå-på-vilje da Ja, bøtte stolene er kjempe ålreite! Kosta faktisk ikke all verden heller, betalte litt over 4000 inkl. frakt fra Gundersen Motorsport, dog uten understell, dette lagde jeg selv Igjen, tusen takk for kommentaren!
Sirup-Racing Skrevet August 16, 2010 Skrevet August 16, 2010 nytter itte drive å kjøre slik vettu:P begynner å bli bra nå du kan bare ta felga du, lars merker ikke at dem er borte:) han har så mye penger at han kan kjøpe seg nye hvis han treng:)hehe hehe, finner du ikke noe bedre bakgrunn enn Hernes skola ell;P
Halbakken Skrevet August 17, 2010 Forfatter Skrevet August 17, 2010 Hehe, var eieren av felga som kjørte da radiatoren gikk til helvete Men hadde nok skjedd med meg før eller senere uansett! Hehehe, ja kanskje jeg skal knabbe felga hans ja. Har jo de OZ felga mine, som har litt færre eiker som jeg skal lakkere hvite i vinter og få på neste sommer:) Blir svært! Liker du ikke hernes skola ell? Drit trivelig der a neia, var det eneste stedet, bortsett fra statoil, som hadde greit nok lys til mobil kamera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå