Jørgen Lie Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Holder øyne og ører oppe på Nordmøre alle fall..!! Forbanna pakk, skulle vært innistappa å ommatgjort, alle som en !!!
aremoe Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 skudd premie på pakket.... fekk på døren en polakk for 2 dager siden med et skilt i hånda som sa:"hei jeg er stum, gjør livet mit verdt å leve ved å gi meg noen kroner" sikker på dette er/var skalkesjul, hvor dei finner ut hvem som er hjemme i sommer, for så å bryte seg inn. Dette var også i Ålesund. Ører og øner er åpne. satser på vi finner pakket
316 Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Bare å si "Vent litt" Gå inn og skriv en lapp til han... "Fuck off"
EirikL Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Har felgene noen spesielle kjennetegn vi kan se etter?
Larsegutt Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 Den ene felgen er steike skjev etter siste runde på rudskogen. Så han jævelen har ikke 4 rette felger vertfall! Har prøvd å finne en til erstatning uten å lykkes, så planen var å sende den inn til retting.
-Anders- Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Stod felgene på bil? eller har folk vært i garasjen din og plukka?
Davidsm3 Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 nei..går ikkje å ha´noe i fred! ska sjå ette uanz ka farge dei e...vet aldri om dei blir lakka oppi annen farge.
FTE Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Stod felgene på bil? eller har folk vært i garasjen din og plukka? Står tidligere i tråden at de lå utenfor garasjen hans. Larsegutt: Håper virkelig du finner ut hvem som stjal de, man kan snart ikke ha noe for seg selv...
325ti Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 Er på ferie så skal kike etter dem her også, og seff når jeg er hjemme igjen. Surt Lars.
Larsegutt Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Skrevet Juli 28, 2010 Ingen som ser noe? Har lyst å kvele noen!
Gjest Skrevet Juli 28, 2010 Skrevet Juli 28, 2010 hvem i Ålesund er det som retter felger da? Kanskje ikke så dumt å ringe å be dem være på utkikk! Kan jo tenkes de er i ett annet land nå, men absolutt mange langfingrede normenn også !
Hauso Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 E det mulig Kenneth! Skal følge med. Nei no blei ej litt overaska. Gjelde å passe tinga sine! Men det skulle faen ikke vært nødvendig å måtte passe på tinga sine 24/7. Sikkert no forbanna østblokk-pakk eller noe annet jævla avskum! Hvorfor kan ikke folk fatte og begripe at mine ting er mine, og dine ting er dine, og forstå det? Finner du dritten som tok dem, så slå han 3/4 i hjel.
Hauso Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 skudd premie på pakket....fekk på døren en polakk for 2 dager siden med et skilt i hånda som sa:"hei jeg er stum, gjør livet mit verdt å leve ved å gi meg noen kroner" sikker på dette er/var skalkesjul, hvor dei finner ut hvem som er hjemme i sommer, for så å bryte seg inn. Dette var også i Ålesund. Ører og øner er åpne. satser på vi finner pakket Ja særlig han er stum. Jeg kan ikke beskrive hvor mye jeg hater de jævla østblokk jævlene! Sto en artikkel om en sånn dritt i A magasinet for en stund tilbake, tidligere i sommer.. "De som får innbrudd må ikke ta det personlig, de er bare på feil sted til feil tid" Hva i svarte skal det bety? Folk som har bodd i samma huset i flere år, er plutselig sånn heelt uten videre på feil sted til feil tid.. Kommer det noen sånna hjem til meg, skal jeg sørge for at det er de som er på feil sted til feil tid.. Nå stikker jeg å kjøper balltre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå