Larsegutt Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 E det mulig Kenneth! Skal følge med. Nei no blei ej litt overaska. Gjelde å passe tinga sine! Men det skulle faen ikke vært nødvendig å måtte passe på tinga sine 24/7. Sikkert no forbanna østblokk-pakk eller noe annet jævla avskum! Hvorfor kan ikke folk fatte og begripe at mine ting er mine, og dine ting er dine, og forstå det? Finner du dritten som tok dem, så slå han 3/4 i hjel. +1!
Nevstad Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Surt! Pakk å bøle, ditte her e MAX unødvedi, ska skike ut om ej høre eller ser nåke Lars! E vel kun for banekjøring også disse dekka her?
Hauso Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Betewe, balltrær er ikke å få tak i i Sandefjord! Godt det går an å laga dem sjæl da;) Personlig ville jeg ikke kødda med en kar som har detta i henda. Det er btw borra ut i tuppen, og lagt inn et 20 cm massivt stålsykke, som gir dette balltreet en perfekt balanse. Pynta også på det med no spiker. Har ikke prøvd det, og håper jeg slipper, selv om jeg tror det gjør jobben;)
Rabies Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Betewe, balltrær er ikke å få tak i i Sandefjord! Godt det går an å laga dem sjæl da;) Personlig ville jeg ikke kødda med en kar som har detta i henda. Det er btw borra ut i tuppen, og lagt inn et 20 cm massivt stålsykke, som gir dette balltreet en perfekt balanse. Pynta også på det med no spiker. Har ikke prøvd det, og håper jeg slipper, selv om jeg tror det gjør jobben;) Hvorfor gjøre det vanskelig når man kan gjøre det enkelt?
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Skal holde følge etter felgene dine her i Vestnes og omegn, satser på at du får de tilbake!
Hauso Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Det er mer stil over balltre, billigere også Men vedder på at det sverdet gjør jobben og.. skal jo ikke partere dem, skal jo bare slå dem litt:)
winchester Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Det er mer stil over balltre, billigere også Men vedder på at det sverdet gjør jobben og.. skal jo ikke partere dem, skal jo bare slå dem litt:) Jepp, bare litt!
JENSSEN Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 når jeg hentet felgen min fra retting om fredag så jeg tilfeldigvis en stykk Hvite tsw Hokkenheim felg liggenes i verkstedet te han jeg henta felgen min hos, den var litt kankjørt, PLUSS det går en svart, litt matt e30 i fr,stad som har svarte TSW Hokkenheim felger. bare te info. btw, fredrikstad/sarpsborg/råde/halden
Hauso Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Det er mer stil over balltre, billigere også Men vedder på at det sverdet gjør jobben og.. skal jo ikke partere dem, skal jo bare slå dem litt:) Jepp, bare litt! jaja, for all del.. Skal jo ikke overdrive heller
Larsegutt Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 når jeg hentet felgen min fra retting om fredag så jeg tilfeldigvis en stykk Hvite tsw Hokkenheim felg liggenes i verkstedet te han jeg henta felgen min hos, den var litt kankjørt, PLUSS det går en svart, litt matt e30 i fr,stad som har svarte TSW Hokkenheim felger. bare te info.btw, fredrikstad/sarpsborg/råde/halden Ok, disse var ikke kantkjørt. Men hva firma var dette? Send det gjerne på pm! Visst du ser den E-30'en igjen. Kan du prøve å se om den har R-dekk på? Ser det lett igjen på spor mønsteret på dekket, se bilde side 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå