Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Da er fangerene levert til lakkering!

Dei ringte meg opp igjen 20min etter eg hadde levert og sa dei hadde funne ein sprekk på 5-6 cm på tvers der så shadowline listene skal ver på front fanger. Transport skade. Sikkert fått seg et kakk elns. Men dei skulle reparera slik at det blei bra og heilt uvisst! Kosta ei time lønn ca.

Men er verdt da for å få skikkelig M5 fanger på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glema: Ja, må bare slå til med M5 bak fanger! ;) Trur ikkje du kommer til å angra! Eg håper på bra resultat!

Rs-Heggem: Nei, har ikkje levert den inn til lakk. Tenkte ikkje over da. Men kommer mest sannsynlig ikkje til å bruka skiltplata eingong. Har ikkje da framme no, og synst da ser litt mer clean ut. Bare gjømme skruane skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS: Var faktisk forsein med å levera inn skiltholdaren! Dei var ferdig med lakk og holdt på med forsegling! veldig kjipt! Men no har eg ein liten unskyldning for å kjøpa meg M5 speil, så kan eg levera inn den i samme slengen! ;)

Vårin: Aldri i mitt liv! Kjøp din egen styling :P Men ja, blir bra på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bejholdt skiltholder svart, og det er pent det, sammen med listene svarte.

synes det begynner å bli fryktelig mange "m5"'er rundt om nå? :P men godt du fikk bestilt fangerne du også, og til grei pris ;) måtte du ut med fortolling? evt. hvor mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...