Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Gjer deg nyttig Daigzen;

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=210142

Og ja, du får juling neste gong vist du seier da er riper/bulker/rust på bilen min :lol:

Får faen ikke til å lage avstemning uten at det totalt syre klikker så får ta det "manuelt":

Driver å pusler litt med tanken om Xenon i kurvelys og skaffe meg 6W LED Angel Eyes. Hadde 3W LED AE for en stund tilbake men det var for svakt for at det gjor noe utav seg.

Akkurat nå har eg originale angel eyes med halogen kurvelys og Xenon nærlys.

Så da står det altså mellom:

Alt 1: 6000K 6W angel eyes, 6000K Xenon i kurvelys (6000K i nærlys er allerede montert for personlig bedre lys)

Alt 2: Beholde slik eg har det nå: Originale angel eyes (halogen) og originalle kurvelys (halogen) (Samme med nærlys her som over)

Alt 3: Har du et bedre forslag? Fortell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
stemmer for gule kurvelys :) 6000k ringer og nærys

Da blir ikkje aktuelt. Da ser jo heilt nisse ut :P

Altså blå ringer og gule tåkelys?.. Noe fargekræsj men.. Bedre å ha orginale ringer da, for di er jo litt gule, evt modde pæra så de blir gule..
Enig at da blir fargekræsj. 6000K er kvit, 7-8000K nærme seg blått.
AE-pærene org skal være 3000k så vidt jeg har hørt?

Kan stemma da.

Så ingen så har sans for Xenon 6000K i kurvelys og AE altså? :P Er litt vinglepetter her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig bra ut med vinterfelgene :D Godt og se at det ikke bare er meg som kjører rundt med store hjul på vinteren også :lol:

Takk for det! Veldig fornøyd med AC felgene! Må til med store felger om vinteren og! ;) Har ikke samvittighet til å kjøra med 15-16" om vinteren! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da har bilen fått seg komplett antirust behandling i alle hjulbuer, under og kanaler! Har ikkje saltet ein kjangs! :D

Har og endelig fått montert 6000K xenon i tåkelys og venter på 6W LED 6000K lys til ringene skal komme i posten.

Holder på å lager til ventilerte bremser foran, skal kutte fint til i innerskjermene!

Idag blir det en VELDIG etterlengtet grundig vask! Gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen _ENDELIG_ fått seg ein vell fortjent grundig vask! Vasking, gnikking og tørking i 2-3 timer. God følese og silkemyk lakk! 8)

Hadde en god økt med bilen på bukk går. Hevet bilen 1.5cm bak og 1cm foran (Når den perfekt! Ikke lav og ikke høg), lakkerte alle bremser og finjustert xenon i grøftelys!

Samtidig så kuttet eg til i skjerm slik at det er nå ventilert bremser foran. Skal kjøpe M-tech grill med trakter og føringer slik at det blir skikkelig når det nærmer seg varmere omgivelser! Reduserer bremsestøv betraklig og ser tøft ut! :mrgreen:

Fikk og 6W LED pærene til ringene idag!

Et par mobil bilder!

Lakkerte bremser

20120117225035.jpg

20120117225005.jpg

Bilen nyvaska med nye lys i ringer!

20120119224100.jpg

20120119224116.jpg

20120119224147.jpg

20120119224230.jpg

Neste update blir vell når eg har fått alle LED pærene til interiør lysene! Litt mer freshere look inni enn gamle halogen pærer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...