Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Non taken;) skal ikke diskutere slikt i tråden din:p men synes du skal shine den litt siden bilen din får seg detailing snart! ;) du får lage en bildetråd om det;)

Ja, skal gjer da! ;)

Regner med lyden blir himmelsk med den eksosen der .

Er ekstremt spent! Håper på en fin lyd og ikke heilt jævlig japse bråk :P Satser på montering i løpet av dagene!

Hei! Kor har du bestillt deg detailing? Kunne godt tenkt meg ein real øvehaling av lakken på bilen min :) e da på stord i tillegg så e da heilt supert ;)

Hei! Har har avtalt med ein på Detailers Club Forum om detailing i veke 28. 3 dagers jobb, så levere eg bilen til han. Han holder til på OS. Anbefaler deg og få innpå forumet der å lage en tråd på "Jobb ønskes". Mange dyktige folk innpå der! ;)

Siden du har bestillt deg hamann carbon leppe, du har ikke lyst å selge splitterne til meg? :D

Da skal du faktisk ikkje sjå vekk i fra. Vil selge de. No ser da ut som eg får lippa og stabstag fra GS i morgen allerede, så er for salg no! ;) Har 1 par ubrukte og splitter nye liggende vist du har lyst på dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikkje verst.alu stag? nice den bilen din liker godt farven å alt... lite tips... si alt anna er på G.. spray visker armene enkel å grei detalj å fikse

Ja, børsta alu stag! Har faktisk tenkt på deT! ;) Spraye det matt svart elns! Enkel detalj.

Deilig den E39en din, fått montert manifoldet enda eller ?

Tusen takk for det! Alltid kjekt å høre! :D Nei, blir montering til veka håper eg! Bruker bilen konstant og den blir jo stående i en dag og to, så må planlegga litt! Stor bilde og video update kommer selvsagt! ;)

pen bil :D

schmiedmann stag?

har ett slikt selv :)

http://static.schmiedmann.dk/ProductPic ... 22_big.jpg

Takker! Nja, er likt stag men kjøpte det på GS. Veldig plug and play og fin touch i et ellers vanlig motorom! ;)

Utrolig fin bil du har Maximillian, og den fargen.. ahh! :D

Takker takker! Veldig kjekt å høra og flott det faller i smak! :D

Ellers så var eg på vårmønstring i Bergen i dag! Kritisk et lite øyeblikk for hamann leppa på av påkjøring og avkjøring av ferje! De som jobba der smilte og viste at det gikk med marginal høyde tll øvers! :D Men rått mykje fine bila der og vilt mongen flotte BMWer! :D Fekk studert et par Bimmers biler "live" endelig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Ja, er veldig fornøyd med felgane egentlig. Hatt dem i noken år no! :)

Framme: 235-35-19 på 8.5' ET20

Bak: 235-35-19 på 9.5' ET20

Vurdere kanskje et hakk mindre både framme og bak for litt mer strekk, lavere og litt mer ut i hjulbuen. Men akkurat nå er eg fornøyd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hele forrige veka herja eg på med å bytta grenrør, katalysator og ordne på eksos.

OM eg aldri tar i et 2', 2.5' rør, eksosklemme eller lego playmo motherfucking grenrør som IKKE er lagt for putte på motor i bil igjen så blir det for tidlig. Makan til drit jobb! :P Og er enda ikkje ferdig for er noke eksos lekkasje under ved downpipe og diverse klemmer.

Skal ta et skikkelig skippertak å fjerne klemmer å sveise hele driten tett. Så effekt/lydmessig er ikkje heilt der eg vil ha det enda!

Men nærmer seg veldig!

Bilder forklarer det meste!

20120522221646.jpg

Trangt, jævlig og redneck bukk!

img0558fs.jpg

To kompiser i full sving!

img0562wl.jpg

Originale grenrør endelig ute etter mykje banning. Hadde me vist kor mykje banning som skulle til for å montere banan grenrøra, hadde me aldri klagd! :lol:

img0561zp.jpg

img0560dlg.jpg

Er kanskje litt forskjell! :D

lxpxabv5plencq6enjks.jpg

20120522222318y.jpg

MONTERT!

Video/lydklipp og flere bilder kommer når alt er tett og sveist skikkelig. Kan godt hende det ikke blir før i midten av juni da eg reise til Spania på lørdag! \:D/

Måtte bare legga ved et lite sommerbilde! 8)

20120528162124.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...