Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Takker for fine ord begge to.

Begynner å nærme seg en slutt tenker eg når eg begynner på små dill dall tenker eg :P

Var rett og slett lei av at alle kjører rundt med xenon i grøftelys og hvite ringer. Og det er som du seier, xenon i grøftelys passer ikke. Var tøft til å begynne med, men langt i fra når alle har fått det :P Eneste rette blir rett og slett OEM!

Motorbytte blir muligens aktuelt med mindre eg får solgt kjerra og får kjøpt meg ein nyere BMW eller en E39 med større motor.

Har ettermontert xenonkit i nærlysa, Saltkjelen. Rett og slett fordi halogen ikke lyste bra nok :P Driver å leter etter plug&play til fjernlysa og noen litt bedre i nærlysa, men er ikke lett å finne noe som passer. Har noen adaptere liggende som liksom skal vere til nærlys og langlys men vet ikke det før eg kjøper et set :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han målte å dokumenterte mål fra senter senterkopp til skjermkant, står i midlertidige vognkortet. Men det ligger i bilen, lurer på om han sa/skrev noe med 31-33 +/-! :P måtte sitte inni bilen framme og bak for å få "riktige" mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Breyton 10mm spacere montert på framfelgene og er veldig fornøyd med resultatet! Kunne kanskje vert 15mm men det for holde til nå! ;)

Har ein kompis som har solgt sin E39 M5, og han hadde litt dill dall til overs etter salget. Blant anna en nesten ubrukt carbon leppe splitter som eg skal prøvemontere på bilen an av dagane! Satser på det blir suksess!

Er slike (random bilder funnet på google) :

6vhu0e1dgnt96ji8zytr.jpg

8qjwe0u1exg5mu9xz16b.jpg

Ka synst folket? Tilbakemeldinger er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er carbon splitter montert på bilen! Må innrømme at eg var skeptisk til å begynne med om hvordan detkom til å se ut men er veldig fornøyd med resultatet! Litt bilder!

Spacer foran (ikke rust, men drit :P)

1791m7z0vcwnt0eckp8g.jpg

adthmbjlcv8fqswo9y8a.jpg

fb6up9n29zf3vzx048bo.jpg

v9poitrujkhavttszwd8.jpg

1pbb7qw8h0a8ek9kj1j7.jpg

ka synst folket? Kom gjerne med tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk alle sammen.

Ja, har aldri egentlig likt hamann leppe så mykje, ser ut som bilen har dobbel hake nederst. :P Men smaken er som baken! Eg synst ikke det stikker for langt ut på siden, det er kanskje litt annerledes men er strålende fornøyd. Synst det ser litt mer sint ut når den kommer kjørende!

Og vist eg for lei og/eller det blir 50cm snø (som det ofte blir på vestlandet) så er det veldig enkelt å ta av splitterene. 4 bolter m/skiver på undersiden av kvar splitter så er dem av. ;)

Øvrige oppdatering på bilen er at den er hos lakk verkstad. Var på tide å ta litt ymse bulker, rustflekker og riper. Blir deilig å få den tilbake 100% rustfri, bulk fri og ripe fri! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...