Bjornhbjelland Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Takk for da, Lasse! Nesten lika pen som din! Einaste som mangler er ein skikkelig motor synst eg! Ja, blir nok M5 speil i svart! Kan ta et bilde av strekken i morgen når eg får bilen i gjen fra lakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 23, 2011 Forfatter Share Skrevet August 23, 2011 Da er bilen kom tilbakers fra lakk! Eg super fornøyd med en endelig 110% Rustfri og bulk fri bil! Ting som er blitt gjort: - Fjernet bulker, riper, steinsprut og rust på høgresiden av bilen (sideskjørt, dører, innsiden av dører og venstre front skjerm) - Fjernet rustflekk og steinsprut fra sideskjørt på venstresiden - Fjernet rust og steinsprut fra bakluke - Fjernet lakk flass og små rust på undersiden av panser i front Er strålende fornøyd med resultatet, gjor ein god utflikkings jobb når det gjelder lakken! Einaste som mangler fra utsiden no, er M5 speil som planen er å skaffe snarest. Disse er planlagt til å bli i blank svart lakk. Vidare plan om bilen er å bytte motor til en M52B28 som er for det mesta plug&play. Har slått litt fra meg å selge da bilen mest sannsynlig har mer sentimental verdi enn verdi i cash :lol: Og sorry LasseEllingsen, glømte bilde av dekkstrekken! Editer den inn i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Da har eg fått kjøpt meg M5 speil! Ferdig lakka i fargen carbonschwartz! Takk til ThomasM5 her inne på forumet! Er det bare å vente på pakken i posten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Hvorfor carbonschwartz? Det er jo svart med blåskjær i seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Er ikkje så veldig mykje blåskjær! Er mer blank svart enn blått! Det eg har sitt av carbonswartz er no ikkje så veldig blåskjær i? Dessuten så vil eg ha litt kontrast. Er eg ikkje fornøyd er det bare å foliere eller lakke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Denne fargen på E39 er bare en fulltreffer !! Det ser så vanvittig bra ut i motsettning til standard svart jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 Ja, satser på speilene passer inn med resten av bilen! Time will tell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 27, 2011 Share Skrevet August 27, 2011 Det er klart når hele bilen er CS, men tror det blir litt kræsj i fargene, men det vil nå tiden vise ja;) blir knall med m-speil da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 2, 2011 Forfatter Share Skrevet September 2, 2011 Kvar sin smak! ja, M5 speil satser eg på blir bra! vurdere å foliere i carbon! Lovte dekkstrekk til LasseEllingsen så her er 2 bilder bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 5, 2011 Forfatter Share Skrevet September 5, 2011 Da er M5 speilene komt i hus! Venter på avspasering fra rotasjon slik at eg kan dulle å fikle med bilen! Og ikkje minst vaske den skikkelig! Har ikkje fått ein skikkelig handvask siden før lakkering og no har den stått ute i 14 dager i vestlands vær!! Fysj fysj! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Hvorfor carbonschwartz? Det er jo svart med blåskjær i seg Spiser orda mine og innrømmer at carbonschwartz ikke var en fulltreffer. Faen for et navn lureri Men hadde tenkt å lakkere uansett, så nå står eg ovenfor ka farge eg skal lakke speila i og hvordan: Alt.1: Blank svart (fot og speil) Alt.2: Matt svart (fot og speil, slik at det matcher grill og listerverk) Alt.3: Bilens farge. (Denne har eg egentlig slått litt fra meg, fordi synst det blir for anonymt og speila faller litt inn i bilen. Vil at det skal bryte litt opp.) Alt.4: Bilens farge (fot) og Blank svart (speil) Alt.5: Bilens farge (fot) og Matt svart (speil) Original speila er per dags dato matt svart (fot) og bilens farge (speil) Ka synst dåke? Få høre noen tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Hehe kan være tøft med alt. 4 men spørs litt om du har noe annet svart blank på bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Det er nettopp det eg tenke på, må matche noke så er på bilen. I fremtiden blir det sikkert foliert tak og toning av vindu, det er vel det "nærmeste" blank svart eg kommer... Listeverket på dørene er mer matt enn blank og når skikkelig shadowline lister kommer på vinduene så blir dem og matt. Har egentlig ingenting blank svart på bilen... + at kombinasjonen er vanskelig å bestemme seg for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Kjempefin bil:) Er den aspensilber metallic? Og går den her på øyo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Takk for det Jumpin! Ser ikke helt feil ut den touringen din heller! Ja, bilen er aspensilver metallic og går aktvt på "holmen" Lurer på om eg har sitt bilen din litt overalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå