Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*

Anbefalte innlegg

Da er bilen kom tilbakers fra lakk! Eg super fornøyd med en endelig 110% Rustfri og bulk fri bil!

Ting som er blitt gjort:

- Fjernet bulker, riper, steinsprut og rust på høgresiden av bilen (sideskjørt, dører, innsiden av dører og venstre front skjerm)

- Fjernet rustflekk og steinsprut fra sideskjørt på venstresiden

- Fjernet rust og steinsprut fra bakluke

- Fjernet lakk flass og små rust på undersiden av panser i front

Er strålende fornøyd med resultatet, gjor ein god utflikkings jobb når det gjelder lakken! :D

Einaste som mangler fra utsiden no, er M5 speil som planen er å skaffe snarest. Disse er planlagt til å bli i blank svart lakk.

Vidare plan om bilen er å bytte motor til en M52B28 som er for det mesta plug&play. Har slått litt fra meg å selge da bilen mest sannsynlig har mer sentimental verdi enn verdi i cash :lol: :lol:

Og sorry LasseEllingsen, glømte bilde av dekkstrekken! Editer den inn i morgen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er M5 speilene komt i hus! Venter på avspasering fra rotasjon slik at eg kan dulle å fikle med bilen! :D Og ikkje minst vaske den skikkelig! Har ikkje fått ein skikkelig handvask siden før lakkering og no har den stått ute i 14 dager i vestlands vær!! Fysj fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor carbonschwartz? Det er jo svart med blåskjær i seg

Spiser orda mine og innrømmer at carbonschwartz ikke var en fulltreffer. Faen for et navn lureri #-o Men hadde tenkt å lakkere uansett, så nå står eg ovenfor ka farge eg skal lakke speila i og hvordan:

Alt.1: Blank svart (fot og speil)

Alt.2: Matt svart (fot og speil, slik at det matcher grill og listerverk)

Alt.3: Bilens farge. (Denne har eg egentlig slått litt fra meg, fordi synst det blir for anonymt og speila faller litt inn i bilen. Vil at det skal bryte litt opp.)

Alt.4: Bilens farge (fot) og Blank svart (speil)

Alt.5: Bilens farge (fot) og Matt svart (speil)

Original speila er per dags dato matt svart (fot) og bilens farge (speil)

Ka synst dåke? Få høre noen tanker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det eg tenke på, må matche noke så er på bilen. I fremtiden blir det sikkert foliert tak og toning av vindu, det er vel det "nærmeste" blank svart eg kommer...

Listeverket på dørene er mer matt enn blank og når skikkelig shadowline lister kommer på vinduene så blir dem og matt. Har egentlig ingenting blank svart på bilen... + at kombinasjonen er vanskelig å bestemme seg for :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...