Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Takk for det Jumpin! Ser ikke helt feil ut den touringen din heller! ;)

Ja, bilen er aspensilver metallic og går aktvt på "holmen" :P

Lurer på om eg har sitt bilen din litt overalt..

Samme farge som min da;)

Ikkje heilt feil, men litt småplukk e da jo alltid...;) Har ikkje hatt an meir enn eit par veke, men har vore litt sånn rundtom overalt allerede;) Må jo kjøra ein del med so god bil som Bmw;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser orda mine og innrømmer at carbonschwartz ikke var en fulltreffer. Faen for et navn lureri #-o Men hadde tenkt å lakkere uansett, så nå står eg ovenfor ka farge eg skal lakke speila i og hvordan:

Alt.1: Blank svart (fot og speil)

Alt.2: Matt svart (fot og speil, slik at det matcher grill og listerverk)

Alt.3: Bilens farge. (Denne har eg egentlig slått litt fra meg, fordi synst det blir for anonymt og speila faller litt inn i bilen. Vil at det skal bryte litt opp.)

Alt.4: Bilens farge (fot) og Blank svart (speil)

Alt.5: Bilens farge (fot) og Matt svart (speil)

Original speila er per dags dato matt svart (fot) og bilens farge (speil)

Ka synst dåke? Få høre noen tanker! :D

Har kikket gjennom bildene i denne tråden. Ser bra ut det du har gjort så langt. Du har brukt MYE tid på bilen.

Aspensilber er riktig farge for E39, og med skinninteriør og carbondetaljer er det blitt en sporty look istedet for de gubbete treflisene :mrgreen: .

Når det gjelder speil, ville jeg hatt disse i bilens farge, både fot og speil. Gir et cleanere utseende.

NB: Pass på fortauskantene. Nesten umulig å unngå oppskraping i daglig bruk med det felgstrekket [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker for varme ord, Schnell! Varmer ekstra med tanke på det kommer fra en som har en 640i F12 2011! :headbang: Bra all jobbinga blir lagt merke til :mrgreen:

Har kjørt daglig med BBS LM'ene i snart 2 sesonger og har enda ikke kantkjørt eller skrapa dem opp! Litt flaks med tanke på strekk! :lol:

Er fortsatt usikkert når det gjelder lakk til M5 speila, men tror enten det blir helt matt/glossy svart eller bilens farge. Får bestemme meg mens eg er i Spania! Får eg heller foliere speila vist eg angrer. Kanskje i karbon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra all jobbinga blir lagt merke til :mrgreen:

Har kjørt daglig med BBS LM'ene i snart 2 sesonger og har enda ikke kantkjørt eller skrapa dem opp! Litt flaks med tanke på strekk! :lol:

Er fortsatt usikkert når det gjelder lakk til M5 speila, men tror enten det blir helt matt/glossy svart eller bilens farge. Får bestemme meg mens eg er i Spania! Får eg heller foliere speila vist eg angrer. Kanskje i karbon?

Ja tror du har hatt litt flaks der :wink:

Ikke for det, man behandler gull litt forsiktigere enn gråstein, hehe.

Ja, karbon er nok et bra alternativ. Det matcher interiøret også.

Ha det fint i Spania :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå på 11500 meters høyde i nesten 700 km/t å surfer på bimmers! Fantastisk med gratis WiFi! Koser meg ihjel! :D

Takk for det Schnell! Skal bli deilig med 30+ grader og latterlig billig alkohol! ;)

Ja, må bare kikka etter idea, Jumpin! Eg òg tenkte likt når da gjaldt M fangere, men bestemte meg bare og mostedet på! Angrer ikke! Så lenge noke er populært og kult, kommer "alle" til å ha det! ;)

Eg lakkerte fram og bakfanger samtidig, og da kosta meg vell 5500kr totalt, oppe på Heiane hos M.Ulveraker lakkverkstad! Er veldig fornøyd med dei og bruker kun dei til lakk! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur! Heldigare med reiso di du...;) Eg ska reisa på jobb på Mongstad idag:( Men da blir tid for å tenka på utbedringa på bilen då....;) Tenke da blir M fangere på an ja....og svarte nyrer (da e svarte lister rundt vinduene fra før...ane ikkje ka som e rett på bilen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Spania er flott. 30+ grader og lett vind for å steike heilt! ;)

Mongstad altså, jobber du for kværner? Eller er du innleigt?

Planene dine høres heilt rett ut. M fangere er rett uansett ka folk seier ;)

Flott med shadowline på bilen! Montert det sjøl? Eg har bare foliert mine chrome lister. Blir vell skikkelig greier med tiden :P

Siden skinnseter planen (ble nesten svindla for mykje peng, takk PayPal) og ny motor (mangler peng+tid) gikk litt i vasken føreløpig, så har eg tenkt meg litt på chipping.

Fant ei sida som tilbyr chipping/mapping av BMW bensin motorer. Får 8-10% mer ut av motoren + bedre bunndrag og mellomregister. http://www.trimchip.com

Trur det er akkurat det eg trenger til 520IA motoren før eg oppgraderer til 528 motor. Et lite pitstop og forbedring for billig penge slik at eg ikke klikker helt :P

Det eg lurte på om noken har erfaringer med disse og en slik chip på bensin motorer? Eller trimchip.com?

http://trimchip.com/test/asp/Tekniske_d ... W+520i+E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister rundt vinduer er lette å ta av, ta av gummilisten over døra, og vipp opp lista langsetter;) er samme rundt alle vinduene!

Underkant av vinduene er det bare å vippe den opp i bakkant, den er hard å få opp, men kommer tilslutt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Tzunami! Du får til å høre så enkelt ut at det blir skikkelige shadowline lister snart! :P Har du tips/kanskje ein DIY til montering av M5 speil og kanskje? :D

M5 speila er levert inn til lakk, skal ha dem tilbake i morgen eller på onsdag. Etter diverse innvirkninger så safer eg lakk valget med bilens farge på fot å speil! Så får eg heller angre og lakkere om senere!

Forøvrig har eg også fått M5 innstegslister fra ThomasM5 her inne på forumet (Takk for hyggelig handel nok engang!)

Så disse tar eg på snart! Et lite bilde:

7yl86wz14juse03jst2r.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...