vktdaniel Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 haha alle E39'er ser triste ut i fronten pga hovedlyktene e46'en er jo hissig i fronten i forhold hehe holder min clean sier du at e39 er triste da må du se denne og revudere hva du sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Min var ikke god nok Vktdaniel? Forøvrig er M5 speila montert og fungerer! Kem ville trudd? Nesta er vell powerfold bryterpanel og programmere bilen slik at speila går opp når eg låser. Prøve å sjå kos da blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Gjerne få ta noen bilder å lage en DIY av hele driten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 ska også på med M5 speila frista lite å rive av dørtrekka ja... liker best tingene e ganske urørt Var veldig enkelt. Ganske grei jobb egentlig. Var ein smule frustrert når den jæ... sat... fi... døra ikke ville fungere som eg ville Heilt til eg begynte å sjå litt på vaieren og sjølve håndtaket. Så gikk lyset på i skallen ting begynte å løsne. Eg begynte jo med fører døra, og brukte litt tid på det, kanskje en god time. Passasjer siden gjor eg kanskje på 10min. Bare suste over det og demonterte og monterte. Saltkjelen laga ein god DIY: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=164634 Og her ein ganske god ein også: http://www.bmwtips.com/tipsntricks/tips ... mirror.htm Gjerne få ta noen bilder å lage en DIY av hele driten? Tenker du på HEILE bilen eller kun M5 speila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 synes at speila på e39 m5 er så sykt stygge når de er vippa inn! uff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 Synst ikkje da er spessielt pent eg heller, men er gizmo faktoren som slår meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Min var ikke god nok Vktdaniel? Forøvrig er M5 speila montert og fungerer! Kem ville trudd? Nesta er vell powerfold bryterpanel og programmere bilen slik at speila går opp når eg låser. Prøve å sjå kos da blir! har vel ikke noe og utsete på den bilen din for den faller ret i smak hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 23, 2011 Forfatter Share Skrevet September 23, 2011 Min var ikke god nok Vktdaniel? Forøvrig er M5 speila montert og fungerer! Kem ville trudd? Nesta er vell powerfold bryterpanel og programmere bilen slik at speila går opp når eg låser. Prøve å sjå kos da blir! har vel ikke noe og utsete på den bilen din for den faller ret i smak hos meg Bare drar litt i deg Takk for det vertfall! Fiska litt etter den! Har fått nullstilt og ordnet regnsensoren min idag! Strålende fornøyd at den fungere igjen. Utenom det, 3 bilder av bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Min var ikke god nok Vktdaniel? Forøvrig er M5 speila montert og fungerer! Kem ville trudd? Nesta er vell powerfold bryterpanel og programmere bilen slik at speila går opp når eg låser. Prøve å sjå kos da blir! har vel ikke noe og utsete på den bilen din for den faller ret i smak hos meg Bare drar litt i deg Takk for det vertfall! Fiska litt etter den! Har fått nullstilt og ordnet regnsensoren min idag! Strålende fornøyd at den fungere igjen. Utenom det, 3 bilder av bilen: skjønte jo det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 bra du valgte samme farge på speila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Eg speider og speider etter denne bilen når eg er ute og kjører, men har endo ikkje sett den...men andre har observert deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Må sei eg leite etter deg og! Lure på om eg såg deg på Shell i går og langeland veien i kveldinga no? Kjørte med parklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Hva gjorde du for å få resatt regnsensoren? Jeg har også en som ikke fungerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 30, 2011 Forfatter Share Skrevet September 30, 2011 Eg gikk til det lokale Bosch verkstaden, der eg har bilen til service, så resette dei programvaren til regnsensoren. Tok 10min. Funker som bare det etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet September 30, 2011 Share Skrevet September 30, 2011 Må sei eg leite etter deg og! Lure på om eg såg deg på Shell i går og langeland veien i kveldinga no? Kjørte med parklys? "Leiter" faktisk....hørtes skummelt ut;) Eg var innom shell eit par ganger på Torsdags kvelden ja, og kjørte langelandsveien ikveld.... Men eg kjører aldri med parklys siden det berre er det eine grøftelyset som funker for øyeblikket;) Men ser du ein E39 Touring som kakkler noe VANNVITTIG så er det nok meg ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå