Bjornhbjelland Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Takk for da! Då er 15mm Breyton spacer innhandla, 18'' E60 M5 replica felger i 8'' og 9'' innhandla og 235-40-18 piggfri jalla dekk innhandla! Endelig får eg meg E60 M5 felger. Har sikla på disse felgene i snart 3 år! Blir litt eksperimentering med spacere då eg allerede har 10mm breyton spacere foran no. Disse tar eg sikkert bak på vinterhjula så tar eg 15mm framme. Prøver meg litt fram! 1-2 veker så er alt på plass og på bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Da er dekka komt i hus, ser veldig bra ut! mangler bare felgene så begynne me å snakke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 fytti grisen denne bilen liker eg meget godt. Men ka er det du har gjort med listene rundt vinduene er di lakert eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Ser rattet har kommet på sin rette plass ja Meget pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 27, 2011 Forfatter Share Skrevet November 27, 2011 Takk for komplement! Alltid kjekt å høra! Listene er foilert med 3M high gloss shadowline folie. Rattet ble montert med eingang eg fekk det hos deg, 740AV! Fantastisk fornøyd! Har hatt litt trøbbel med knappene i det siste bare. Fungerer ikkje og lyser ikkje. Trur eg sikring har røket eller noe sånt. Forøvrig så har eg fått på vinterfelger. Det ble ikke etterlengta BMW style 166 felger. :/ Leverandøren eg bestilte hos klarte ikkje å stå for det han sa, så kansellerte og kjøpte noken AC Schnitzer Type III av en kompis. Veldig bra behandla og liker dem veldig godt! Slenger ut to bilder eg tok i farten av Berit: Ka synst folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet November 27, 2011 Share Skrevet November 27, 2011 Takk for komplement! Alltid kjekt å høra!Listene er foilert med 3M high gloss shadowline folie. Rattet ble montert med eingang eg fekk det hos deg, 740AV! Fantastisk fornøyd! Har hatt litt trøbbel med knappene i det siste bare. Fungerer ikkje og lyser ikkje. Trur eg sikring har røket eller noe sånt. Forøvrig så har eg fått på vinterfelger. Det ble ikke etterlengta BMW style 166 felger. :/ Leverandøren eg bestilte hos klarte ikkje å stå for det han sa, så kansellerte og kjøpte noken AC Schnitzer Type III av en kompis. Veldig bra behandla og liker dem veldig godt! Slenger ut to bilder eg tok i farten av Berit: Ka synst folket? tok du av listene eller og eventuel osn tar du di av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Folierte med listene på bilen. Vist du søker litt på forumet eller google så finner du mye guider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Ser veldig bra ut Thank you! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Lekkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Steike, det var rå felger! Ble jo nesten bedre enn sommerhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Steike, det var rå felger! Ble jo nesten bedre enn sommerhjula Lekkert.. Takk takk! Men mbruer, må ikke ta for hardt i her nå LM'ene er kommet for å bli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Dagens lille update. Kjøpte med skikkelige LED skiltlys, og ikke bare LED pærer. Kjøpte hele sulamitten. Lyste veldig bra og veldig fornøyd med resultatet! Har bare dårlige mobil bilder men får fram budskapet! Pakken: Ut med det gamle: Slutt resultat: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 RUUUUUST INNI BAKLUKO DI BJØRN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet November 29, 2011 Forfatter Share Skrevet November 29, 2011 Beklaga daigzen! Er kje noke rust her i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå