Bjornhbjelland Skrevet Februar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2012 Da eg meine med chip er å rett å slett ein chip til hjernen med programvare som er mykje bedre enn den originale. Og selfølgelig sammen med grenrør, sportskat, M50 innsug på en M52B28, alt sammen gjør motoren om til et lite beist! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 når vi snakker om b28 så blir saken noe helt annet ja hør heller med eirik viste her på forumet, han selger mappa hjerner for innsugsbytte for 3k eller noe. han var litt usikker på hester, men om det var større eksos enn b20 så ville det gi godt over 200hk iallefall, tipper nærmere 230hk totalt da med grenrør og eksos, noe man ikke skal skimte av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 hørtes heilt akseptabelt ud det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Takker for tipset Tzunami! Er kun B28 som gjelder! B20 er ingen nytte å begynne å rote på i motor med... Skal ta kontakt med han når den tid kommer! Leiter en brukbar motor no. Så trur eg at det kommer seg motor messig tenker eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nightlight Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 flott bil )) digger den )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Bra du beholder bilen;) hvis jeg ikke rekker vårmønstringa i april/mai i oslo så får jeg heller titte på andre e39'r som denne;) håper du kommer? Dra med deg flere bmw'r og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 Ja, klarte ikkje heilt å sjå for meg å selge bilen! Gjort altfor mykje med bilen! Vårmønstring ja, kan godt hende! Hvor er det? Nå kan det sjå ut som eg får meg ein M52B28 motor med komplett ledningsnett, M50B25 innsug og chippet hjerne! Yter ca 230 hk + -. Vist alt går i boks og i orden! Så når blir det litt forandringer snart håper eg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 Det blir nok snadder ja! Vårmønstringen er i Oslo, ved vallehovin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daigzen Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Fingrane mine klør bjørn..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 You and me both... Hadde bare bruker Sondred kom online snart, og sitt PMen eg har sendt han om kjøp av motor, så hadde detta vert konge! Sjekke bimmers vilt mongen gonga i timen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2012 Da har eg endelig gått til innkjøp av en M52B28 motor med komplett ledningsnett, hjerne og masse deler! Kjørt 136.000 med 2 måneders garanti! Frakta fra det store utland! Stor takk til Andrem3 her innpå forumet som hjalp til! Da er det bare å vente til det kommer tidenes pakke på døra! Nå er det bare å sende inn søknad til BT om ombygg! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Dette blir bra! BT er tydeligvis ganske så greie på den ombyggingen, eller de MÅ jo godkjenne den:p men er alltids godt å få klarsignal først:) fin jobb som ikke tar altfor lang tid om man har alt utstyr og det man trenger;) gleder meg til flere updates:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Ja, skal få fomla meg til i neste veka å sendt i søknad. Ringe litt rundt til teknisk avdelinger innad i BT å få litt referanser så eg kan vise til. Alt utstyr står klart, eneste motor mangler! Forøvrig så lurte eg på om noken kunne hjelpa meg? viewtopic.php?f=1&t=218996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Da er motor sendt og eg har fått sporingsnummer! GLEDER MEG NOE HELT VILT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Blir bra dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå