Gå til innhold

Maximillian sin E39 *SOLGT*


Anbefalte innlegg

Nja, er nok bare eg som eg kjenner til nå vertfall. Utenom dei som allerede har innpå her! ;)

Ja, satser på det blir en finfin b28 når eg er ferdig med den! :) beholder automat kassen. Har verken tid, penger eller behov for manuell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennande! Fikk tak i en komplett motor med ledningsnett og hjerne kjørt 136.000 km.

Rengjorte topp og bunn og kjøpte nye pakninger samt ny veivhus ventilasjon. Rekner med det skal være nok! ;)

Motor er på plass i bil men starter ikke. Den kjinner fint men mistenker startsperre/EWS i hjernen. Prøvde å omprogrammere nøkkelen til hjernen da den er fra en annen bil ved hjelp av et Bosch verksted men uten hell. Det er ikke gnist i motoren når den kjinner så alt peker mot at startsperren/EWS tuller seg.

Så nå trur eg det ligger an til en ny hjerne med EWS fjernet fra Eirik Viste. :D

Høre ka han synst om saken så PM er sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er motor trygt på plass og går som en klokke!

Litt fin justering av sensorer og kanskje bytte av luftmassemåler så begynner eg å kjøpe optimert hjerne fra Eirik Viste, grenrør og litt små ting! ;)

Veeeldig fornøyd med bytte! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er motor trygt på plass og går som en klokke!

Litt fin justering av sensorer og kanskje bytte av luftmassemåler så begynner eg å kjøpe optimert hjerne fra Eirik Viste, grenrør og litt små ting! ;)

Veeeldig fornøyd med bytte! :D :D

Godt å høre! Kjekt når ting løser seg - billigst mulig..

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger ut litt bilder fra motorskifte! Skulle nesten tatt litt bilde av motor når det ble byttet pakninger og fiklet rundt på motorbukk men ble litt nedprioritert! :lol:

89ujasgnds7d7dvub6qy.jpg

Komplett M52B28 på palle! Gledens dag!

35kuojp3d7j4e1x5uohq.jpg

Demontering av B20!

5e9gqq5371ypi87pmiv3.jpg

o7cr7rme7lw6anooriul.jpg

B20 ute av motorrom

jprzsmy3ydjqx9arp19i.jpg

B28 klar for å bli satt på plass! :D

f3xazwgqxqmmytd1bd6q.jpg

Bilen på henger for å få programmert hjerne og nøkkel! Forøvring ikke min amerikaner! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...