Bjornhbjelland Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Liten bilde teaser: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Se her ja;) flere som går for b28? Men beholder du automatkassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Nja, er nok bare eg som eg kjenner til nå vertfall. Utenom dei som allerede har innpå her! Ja, satser på det blir en finfin b28 når eg er ferdig med den! beholder automat kassen. Har verken tid, penger eller behov for manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Var Lassellingsen osv som jeg tenkte på ja;) b28 er jo en ganske stor oppgradering fra b20 uansett med automat eller ikke;) og med f1-rattet ditt så er det jo bare gull:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 Dette blir spennende! Du fant en grei motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Veldig spennande! Fikk tak i en komplett motor med ledningsnett og hjerne kjørt 136.000 km. Rengjorte topp og bunn og kjøpte nye pakninger samt ny veivhus ventilasjon. Rekner med det skal være nok! Motor er på plass i bil men starter ikke. Den kjinner fint men mistenker startsperre/EWS i hjernen. Prøvde å omprogrammere nøkkelen til hjernen da den er fra en annen bil ved hjelp av et Bosch verksted men uten hell. Det er ikke gnist i motoren når den kjinner så alt peker mot at startsperren/EWS tuller seg. Så nå trur eg det ligger an til en ny hjerne med EWS fjernet fra Eirik Viste. Høre ka han synst om saken så PM er sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Fett da! B28? Du vet at du kan bruke 520-hjernen sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Ja, B28. Jaha? Det viste eg ikke faktisk får trudde den ikke gikk overens i det hele! Kan prøve på den, men nå har eg jo programmert nøkkelen nye hjernen, så da må eg programmere tilbake! Takk for tipset uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Hehe funny. For som du sier, kan du ikke bruke nøkkelen fra 520- på 528-hjernen. Jeg prøvde ikke med hjernen fra den nye motoren, alt startet med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Epic fail fra min side, men learning by doing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 True true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Da er motor trygt på plass og går som en klokke! Litt fin justering av sensorer og kanskje bytte av luftmassemåler så begynner eg å kjøpe optimert hjerne fra Eirik Viste, grenrør og litt små ting! Veeeldig fornøyd med bytte! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Da er motor trygt på plass og går som en klokke! Litt fin justering av sensorer og kanskje bytte av luftmassemåler så begynner eg å kjøpe optimert hjerne fra Eirik Viste, grenrør og litt små ting! Veeeldig fornøyd med bytte! :D Godt å høre! Kjekt når ting løser seg - billigst mulig.. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Takk for det Lasse! Har gått endel bensin den siste veka kan en godt si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Slenger ut litt bilder fra motorskifte! Skulle nesten tatt litt bilde av motor når det ble byttet pakninger og fiklet rundt på motorbukk men ble litt nedprioritert! Komplett M52B28 på palle! Gledens dag! Demontering av B20! B20 ute av motorrom B28 klar for å bli satt på plass! Bilen på henger for å få programmert hjerne og nøkkel! Forøvring ikke min amerikaner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå