Saue Racing Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Remi når eg får tak i han;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 Få da gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Nærmer det seg at bilen er på veien igjen nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Bilen er på veien den! Bytta girkasse en søndag for 4 veker sida. 6.5t på komplett bytte! går som ein drøm Er bare irriterende å kun ha kald luft blåsende! Ny fanger blir henta å levert rett til lakk i dag! Bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Litt random bilder! Litt bilder av skaden Nye fangeren til grom bilen i volks-swaggeren. To dårlige mobil bilder: Snart på tide å få et speil refleks kamera istedenfor et dårlig smart telefon kamera... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Looking good ! Du har ikke splitterne enda ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Felgene er nå for salg: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=235972 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Montering av ny fanger idag eller blir det imåro? Ska eg ta me kamerae så kan du ta nåken bilde og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Fanger er montert og strålande fornøyd! Hiv ut bildene du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet August 24, 2012 Share Skrevet August 24, 2012 Mobilen klikka idag og bilder tapt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Da er LeMans felgene solgt. Forandring fryder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Gratis me nye felger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Da er det tid for litt forandring. Noken felg prosjekter på gong som skal pussast opp til 100%. Liten teaser av det som blir mine faste felger: Er 10x19 bakk og 9x19 framme. Med litt dekkstrekk og spacing trur eg dette blir veldig bra! Og disse felgene bruker eg midlertidig fram til style 95 felgene er ferdig! TSW Catalanya. Liker veldig godt disse felgene. 8.5x19 framme og 9.5x19 bak. Litt spacing til så kommer det seg veldig. Disse blir pusset opp til 100% etter Style 95. Sorte får som poserer med gliset. Innerst inne vil han ha E39 istedenfor E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saue Racing Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Vil ha m3 e46 eller 530dat e61;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Da er det tid for litt forandring. Noken felg prosjekter på gong som skal pussast opp til 100%. Liten teaser av det som blir mine faste felger: [ Bilde ] Er 10x19 bakk og 9x10 framme. Med litt dekkstrekk og spacing trur eg dette blir veldig bra! Hva heter disse felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå