Bjornhbjelland Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Følger med overganger til blinklys og angel eyes med lyktene! Meget plug and play! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Veldig lite skjedd på bil fronten her. Tenkt litt på å forbedre utsiden når høsten/sommer begynner å nærme seg. Første jeg tenkte å få på plass var svarte nyrer. Klarer ikke å bestemme meg om det passer på bilen med tanke på fargen så er på den og/eller om jeg skal ha hel svart (matt eller svart krom) eller svart glans! Det andre er lister utvendig. Rundt dører, fangere. Få vekk kromen. Få litt svart på bilen. Rundt vinduene er litt vrient, så begynner med støtt lister som er midt på dørene og fangerne. Tredje jeg har lyst å få på plass er M5 speil. Virker som det er litt priken over i'en. Men denne blir ned prioritert til jeg har det andre på plass. Vurderer og powerflex. Alt dette er enkelt å bytte men har sin pris. Lurer litt på hva folk tenker. Noen ideer? Innspill? Takker for alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 du burde virkelig vurdere powerflex forringer merka ein del forrskjell på forstillinga i vertfall pluss den sporer veldig lite nå. så lakkerer du chromringen på nyrene i bilen sin farge så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Ja, alt med tiden! Powerflex er absolutt ein prioritering! Lakkera nyrene i fargen til bilen? Nei, ser kje da heilt. Blir litt for mykje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Liten update: Skulle kjøre på jobb her ene dagen kl.07 om morningen (Les: -10 grader ute, regn dagen før). Låste opp bilen og skulle åpne fører døra, og tok helt normalt tak i handtaket og her er resultatet: Stod i gjen med handtaket i handa og ei passe høylytt banne glose.... Må nå åpne døra bak få å åpne fører døra fra innsida. Nytt ferdig grunna handtak bestilt og håper på ferdig montert å lakkert til veka! Bitre penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 regner med at du har el-vinduer foran, så da kan du holde åpneknappen på nøkkelen inne etter å ha låst den opp, så går de ned, samme med låseknappen for å ta vinduene opp så slipper du å bruke bakdøra Surt å knekke håndtaket tho! men en ting har jeg lært meg, at bil koster, og ting skjer uforutsett! så lønner seg å ha litt på bok så når ting som f.eks dette skjer så ...fiksfiks... så er det i orden, men om noe fattigere ja :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Ja, stemmer det! Men ikkje så kult når det er snø og frost ute! At det koster penger er helt riktig! Ikke litt tull engang! Men er kjipt med sånne unødvendige ting så dette! Får heldighvis ein kjapp fiks på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 sant det gitt glemte helt snø og frost, er jo plussgrader i oslo for tiden xD bare du ikke kommer med krom-dørhåndtak, så blir det så god som ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 regner med at du har el-vinduer foran, så da kan du holde åpneknappen på nøkkelen inne etter å ha låst den opp, så går de ned, samme med låseknappen for å ta vinduene opp så slipper du å bruke bakdøra Jeg prøvde det på bilen min, men ingenting skjedde.. Er dette ekstrautstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Vehicle informationVIN long WBADD21080BH57331Type code DD21Type 520I (EUR)Dev. series E39 ()Line 5Body type LIMSteering LLDoor count 4Engine M52Cubical capacity 2.00Power 110Transmision HECKGearbox AUTColour ASPENSILBER METALLIC (339/7)Upholstery STOFF FLOCK STREIFEN/GRAU (D3TT)Prod. date 1997-02-07Order optionsNo. Description248 STEERING WHEEL HEATING302 ALARM SYSTEM320 MODEL DESIGNATION, DELETION354 GREEN STRIPE WINDSCREEN428 WARNING TRIANGLE438 WOOD TRIM441 SMOKERS PACKAGE464 SKIBAG473 ARMREST, FRONT488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM520 FOGLIGHTS534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING538 LATENT HEAT RESERVOIR540 CRUISE CONTROL666 RADIO BMW BUSINESS CD830 NORTHLAND VERSION863 EUROPE/DEALER DIRECTORY888 DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE928 TYIRE CONTROLSeries optionsNo. Description260 SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READINGInformationNo. Description305 REMOTE CONTROL FOR CENTRAL LOCKING Tror det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m`power Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 råå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 sant det gitt glemte helt snø og frost, er jo plussgrader i oslo for tiden xDbare du ikke kommer med krom-dørhåndtak, så blir det så god som ny Nei nei, fysj! Krom-dørhåndtak! Aldri Gleeder meg til plus grader og sommer felgene! råå bil Takk for det! Alltid kjekt med tilbakemelding! Mangler litt oppdaterte bilder av å ting å tang, men kommer med tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Du, foresten så synes jeg du har gjort det riktig med plasseringen av KN klistremerket ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Flott bil! Men syns E39 ser mer trøtt enn sint ut med lyktesenker, men det er jo smak og behag. Blit kult å se bilen med M5 styling. Veldig flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2011 Du, foresten så synes jeg du har gjort det riktig med plasseringen av KN klistremerket ditt Takk! Måtte nesten bli der! Passer fint inn! Flott bil! Men syns E39 ser mer trøtt enn sint ut med lyktesenker, men det er jo smak og behag. Blit kult å se bilen med M5 styling. Veldig flott bil! Takk for det! Kjekt å høre! Litt M5 styling er framover i tiden! Bestiller koffert lokk list i neste uke! Angående lyktesenker, er det lagt litt på is! Klarer ikke å bestemme meg skikkelig! Og forresten. Har fått litt photoshop hjelp fra godeste DJ RS2 Matrix her inne på forumet. Har alltid lurt på hvordan det det hadde blitt med svarte nyrer på bilen, så her et et eksempel: Blir det svarte nyrer, så blir det hel svarte lister samtidig. Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå