freddie19881988 Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Hei, jeg skal skifte høytalere i min bmw fordi disse skurrer når man drar på litt:P Bliri heller ikke fint over ett viss nivå. Er det noen som vet hvilke tommer jeg skal kjøpe foran og bak?? Er det noen som vet hvilke høytalere jeg burde kjøpe for å få noe med klar og god lyd samt med litt trøkk? Vil ikke overstige 5000,- tilsammen for høytalerne=) Takker for svar!
todleif Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Har du originalt anlegg? Da er ikkje forsterkeren mykje å skryte av, so det er ikkje sikkert at du kan spille høgare med nye høgtalere. (kanskje noken som har bytta høgtalere i e39 kan svare på dette) På den nest øverste tråden her på bilstereodelen står kva slags høgtalerstørrelser det er i forskjellige modeller. Er nok sikkert diskant og 5,25" framme og 5,25" ein eller annen plass bak
Alpejohn Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Hei, Jeg har bytta høytalere både fremme og bak i min E39 touring. Forsterkeren var det første som ble bytta, dette gjorde stor forbedring, men høytalerene begrenset en god del. Ble en del bedre med nye høytalere, spilte litt høyere, og finere Så om du har lite penger, ville jeg bytta forsterkeren først, da den vil gi mest merkbar effekt vil jeg tro. Her monterer jeg høytalere fremme (De er 5,25" - 13 cm): viewtopic.php?f=10&t=145119 Høytalere bak: viewtopic.php?f=10&t=145522 Forsterker: viewtopic.php?f=10&t=143674 Håper dette er til hjelp Mvh. Fredrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå