gjeewaytee Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Hei Jeg vil bare få beklage ovenfor de som var rundt mine omgivelser på vei fra laksevåg (bergen) til os idag...Det var en kjøretur på ca 40 min der en skrue hadde løsnet inne i rattet og kom borti fløyta .Så når jeg svinget på rattet kunne jeg høre noe som raslet løst inni rattet. Så det ble en ca 100 fløyt av div støt og lengder i alle utider....ikke minst i kø midt på danmarksplass....skremte vettet av ei dame på moped og syklister langs hjemturen fikk og unngjelde Fy f..n.....Det er det desiderst værste og lengste turen hjem noensinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 hehehe den var ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 uppss Hørte ikke bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bad_ip Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Hahaha.. du var vel lite flau der du satt i bilen og "fløytet" i tide og utide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Dette skjedde med meg å Bare i lastebilen på tur opp østerdalen Elgen kom ikke på veien for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Hehe, tror nok jeg hadde inntatt en tomatlignende tilstand i ditt sted. Og tenk hvor mange som enten lurer på hvem noldusen med fløyta er, eller hvilken kjenning som har kjøpt seg ny bil og prøvde å få kontakt med dem langs veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 hahahha....utrulig bra.. fekk meg ein god latter nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Bergensere ass...hehehe..neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Hahaha.. du var vel lite flau der du satt i bilen og "fløytet" i tide og utide? Det var rett og slett dritpinlig ja. Guttungen holdt forresten på å le seg ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Heheheh...!!! Hadde krøpet så langt ned i setet som jeg kunne og unngått all øyekontakt hele veien hjem... Og så hadde jeg jo demontert ratt og fløyte i molekyler etterpå, i ren frustrasjon!! Men nice one!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 sjedde det samme med samboeren sin civic hun hadde før også.. og den var det montert 3 stk røde kompressor-horn på.. _DA_ var hun flau og sint da! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 dagens morsomste tråd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Hehehe. Problemet hadde dog blitt løst ved å ta ut sikringa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Men det hadde jo ikke blitt like festlige for oss andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Tro meg.....eg stoppet for å finne sikringa, men den det sa...ns tyske mongospråket....eg fant ikke noe sikring der eg kunne lese av at den var for fløyta og eg orket ikke trekke ut en etter en for å finne ut hvilken det var....ville bare komme meg hjem hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå